Jump to content

Vice city


Piper
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHAHAH ännu en no0b på forumet.

Om du är smart KANSKE du ska stänga av skrivskyddet på gtamappen före du vill ändra i den.

Och om du vore ännu smartare (nu pratar vi IQ lite under normalt) så sök för fan först innan du frågar dumma jävla frågor tack.

HAAHHAHAHAAHA han kunde inte den lätta. VAd är det med dagens ungdomar.

Va inte så tyken. Det skulle vara mycket bättre om sånna som du bara skulle vara tysta.

Du har rätt i att han skulle ha sökt först men om man är ny på forumet kanske man inte vet allt.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAH ännu en no0b på forumet.

Om du är smart KANSKE du ska stänga av skrivskyddet på gtamappen före du vill ändra i den.

Och om du vore ännu smartare (nu pratar vi IQ lite under normalt) så sök för fan först innan du frågar dumma jävla frågor tack.

HAAHHAHAHAAHA han kunde inte den lätta. VAd är det med dagens ungdomar.

Och sånt är bara riktigt j*vla onödigt.....

Tagga ner istället, du har också varit en "no0b" en gång i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAH ännu en no0b på forumet.

Om du är smart KANSKE du ska stänga av skrivskyddet på gtamappen före du vill ändra i den.

Och om du vore ännu smartare (nu pratar vi IQ lite under normalt) så sök för fan först innan du frågar dumma jävla frågor tack.

HAAHHAHAHAAHA han kunde inte den lätta. VAd är det med dagens ungdomar.

Vaddå noob? Forumet är väl till så att man kan få hjälp. Och bara för att man inte är en modding galen liten självsäker person, så kanske man kan fråga istället? Om alla ska kunna allt, varför ha forumet öppet? Sen borde han ha sökt! Men han är ju ny så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det inte vara möjligt att göra så att det fans någon grej som frågade en när man skapar en topc ocm det är frågan om t.ex. Jag kan inte installera en bil. Om det är det så skickas man till den tråden och om problemet inte finns med på "listan" så får man göra sin topic.

Och jag håller med pinner om att folk blir dummare och dummare. Jag har ett antal personer som har addat mig på msn härifrån som ofta frågar frågor som: Behöver man microfon för att kunna spela in på ljudinspelaren? (w00t) (Ta inte illa upp vem det nu va)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...