Jump to content

Grafik Problem i GTA San Andreas!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fattar inte vad allas problem är... Alla håller på och säger "Köp nytt grafik kort..." Men alltså tänk så här.. Hl2 är ett spel som har revulotionerande (vet inte hur det stavas) bra grafik.. Gta sa är som ett lite DOS spel jämfört med HL2 så det är inget fel på hans grafik kort... Men har du testat att till exempel lånat spelet av en kompis som äger det och installerat på din data? kan faktist fungera!!

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen kompis som äger det.. Tänker inte "fixa" det heller pga att det tar lång tid.. Men, varför kan inte bara någon ladda upp cutscene.img på www.rapidshare.de så jag kan testa? Om man inte testar får man ju inte reda på nått.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte konstigt att jag inte hittade det :P Trodde det var typ standalone forum :)

Kunde inte ladda ner filerna :S kom upp nå error..

Filerna finns inte kvar på forumet. Antagligen efter att det har uppdaterats och så..

Och det är inget fel på någon fil, alla ped skins är i GTA3.img

Det är ganska vanligt bland ATI kort att

inte vissa spel fungerar helt som dom ska..

Tanka senaste Drivarna här under.

https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27

Och om det skulle vara fel på skivan skulle det stå INSERT DVD eller nåt.

Så mitt råd är..

KANSKE DAGS ATT DAMMA UR DATORN?

Speciellt fläktarna och grafikkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så mitt råd är..

KANSKE DAGS ATT DAMMA UR DATORN?

Speciellt fläktarna och grafikkortet.

Haha, Suveränt förslag... Gjorde det där på min förra dator... "Nu ska jag testa att blåsa med min mun ur allt damm ur datorn" sa jag till min kompis som satt bredvid, Jag tog det djupaste av djupast andetag och POFF sa det och hela mitt fejs var fullt av damm.. Hahaha goda minnen och goda råd! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror det hälper när det endast är gubbarna jag inte ser? Verkar mer som att det är fel på någon fil..

Varför skulle det vara fel på någon fil om du ha installerat om.. Och installerat om..

Ditt grafikkort är dammigt och det förhindrar att vissa saker i vissa spel.

När mitt grafikkort på förra datorn var dammigt såg jag inte alls gubbarna, bara några streck,

dammsög det och problem = Löst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...