Jump to content

Grafik Problem i GTA San Andreas!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måntro om det är din hårddisk som håller på att pajja?!! min gör det och hela mitt sa är konstigt... Antigen köper du ny hårddisk eller så lånar du en annan hårddisk från en kompis och sätter i den i din dator och sedan installerar sa på den hårddisken och kollar... Blir det bra så är det din hårddisk eller om problemet stannar så är det nog inget fel på skiten din dator pallar inte sa helt enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pfft, har inte ens haft detta grafikkort i ett år (w00t)

Och, du har väl kvar garantin..

Finns knappast många grafikkort som här 100% felfria, det kunde ju ha vart nåt litet

fel vid tillverkningen som fick det att bli Paj

@Joe Dirt: Det skulle det ju kunna vara... Om spelet har svårt till nå grafiken på gubbarna..

Prova defragga. Höger klicka på hårddisken där du har SA installerat Egenskaper > Verktyg > Defragmentera nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Jag har samma problem. Jag har ett ATI Radeon x850 XT. Problemet har dock inget med formatera, defragmentera, fel på skivan, fel på filer, osv osv osv, utan att han antagligen använder en crackad .exefil. Var tvungen att göra detsamma då min skiva slutade fungera och då fick jag samma problem. Kan också vara så att han blir tvungen att använda Omegadrivers för att det ska fixas. Någon som har någon annan lösning på problemet, var snäll och svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...