Jump to content

Grafik Problem i GTA San Andreas!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, kommer tillbaka och klagar om det inte funkar :unsure:

Hehe gör så. Om det inte funkar finns dessa saker också att göra annars vet jag inte:

Kolla här efter nya uppdateringar.

Eller ändra lite:

Options>display setup>advanced

draw distance | (vid mitten (lite mer))

frame limiter | off

visual fx quality | off

mip mapping | low-medium

anti aliasing | off

resolution | (1-2 storlekar mindre än vad du har för upplösning på datorn funkar bra)

Eller stänga ner bakgrundsprogram kanske. Nu vet jag inte fler saker, har sökt lite på forumet och fått fram detta och hoppas detta kommer hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, är rätt så säker att jag redan har SP2 installerat, men ska pröva installera spelet på ett annat ställe. Annars återkommer jag, som vanligt :unsure:

Hehe det är lugnt. Vill ju klart att du ska få igång spelet, vet själv hur det är att inte kunna spela spel som man älskar..typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började hända nu när jag installerade det, vart typ 2 månader sen jag avinstallerade det (då funkade det perfekt). Kan detta ha och göra med att MTA Race har vart installerat?

Det är mycket möjligt. Men du kanske har filer alltså gamla filer från san andreas kvar på datorn sedan innan som stör nu när du installerat det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske, men.. hur ska jag nu hitta dom? :rolleyes:

Är rätt säker att det var någon som frågade hur han skulle få bort allt från san andreas, ska leta efter den tråden.

Edit: Hittade det. Så här ska du göra:

Start > Kör > Regedit.

Sök i HKEY_LOCAL_MACHINE efter San andreas, så tar du bort nyckeln

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska pröva det, om du fortfarande är kvar, dra in på msn iställe :rolleyes:

Måste dra till skolan snart, börjar kvart över tio slutar inte förrens tio i tre..Men kommer in på msn sen och hjälper dig om du inte fått rätt på det. Ska se om jag kan fråga någon annan om hjälp om vi inte lyckas själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...