Jump to content

Spelet laggar, vad göra?


Recommended Posts

Jag hade precis ominstalleratt min dator och installerade Gta SA och innan ominstallationen laggade spelet otroligt mycket. Och sedan när datorn var ominstallerad laggade det lika mycket! Undrar om det är någonting i datorn som håller på att paja eler något sånt... hjälp om ni kan nått om detta problem.. (Spelet har gått lagfritt på nästan högsta grafiken förut!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade precis ominstalleratt min dator och installerade Gta SA och innan ominstallationen laggade spelet otroligt mycket. Och sedan när datorn var ominstallerad laggade det lika mycket! Undrar om det är någonting i datorn som håller på att paja eler något sånt... hjälp om ni kan nått om detta problem.. (Spelet har gått lagfritt på nästan högsta grafiken förut!)

När man formaterar sin dator så återställs alla drivrutiner och allt sånt så prova uppdatera dom.

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har precis installerat om datan igen så nu är den fri från virus och det... Jag har tillomed virus sökt datan nu och jag e ledsen för topic titeln och jag sa att spelet gick hack fritt förut... ska installera sa igen och se vad som händer... Fast min farsa (data pro) säger att min hårdisk håller på att paja.. hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har precis installerat om datan igen så nu är den fri från virus och det... Jag har tillomed virus sökt datan nu och jag e ledsen för topic titeln och jag sa att spelet gick hack fritt förut... ska installera sa igen och se vad som händer... Fast min farsa (data pro) säger att min hårdisk håller på att paja.. hehe!

Okej, han låter ju "skillad".

Varför tror du att det måste gå snabbare bara för att du formaterar, det är ingen regel.

Det låter ju på dig som det har hackat från första början.

Lägg upp info om din dator för det första.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Intel® Pentium® 4 CPU 2.80 GHz processor och 512 Mb DDR 2 400 Mhz och ett uruselt grafik kort som heter ATI Raedon (Eller hur det stavas) 9250 128 mb ram.. Fast jag hittade ett sett så att jag kan spela spelet Hack fritt.. Jag tar bara bort allt som åker i min närvaro! :teehee: Fast det kan vara att man fått in ett virus som inte skyddet kan ta bort och sen när man ominstallerar datorn försvinner det!

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...