Jump to content

Leve Sverige!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Kan vi få in lite mer entusiasm i tråden? :lol:

Vi bor i Sverige, ett fantastiskt land som har mycket bra saker i sig. Var stolta.

Jo, jag tänkte spela sveriges nationalsång med Ultima Thule på högsta volym hela dagen å hoppas på allsång med grannskapet... :lol:

Va ett skämt, det jag har planerat isånnafall är fest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad har Sverige som är så bra?

Offentlig skola och sjukvård, världsberömda företag och idrottsmän, vi har fått länder att sluta fred, och vi har järnmalm och trä, världens bästa dricksvatten. Vi är världsledande på forskning.

Personligen ska du tacka sverige att du inte är en av ungarna som man visar på världshumorkvällen...

*Edit*

Antar att jag kommer fira med klassen. Typ dricka gammeldansk, leka "kortleken", och vara rent allmänt tafsig (kom ihåg: jag är den mest behärskade i klassen, då andra killar hånglar med varandra och slickar varandras öron när dom blir fulla, japp, jag är den mest hetero snubben i stan, då jag föredrar kvinnor ÄVEN PÅ FYLLAN)

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, sveriges nationaldag är ju ett skämt. Finns ju inget att fira. Sverige skaffade säkert nationaldag bara för att alla andra hade det. Andra länder som t.ex. finland, norge och usa har iaf nått att fira, dagen dom blev självständiga.

Läs vad jag skrev längre upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vara ledigt och ha det skönt. Kanske dra ut med några kompisar eller nåt.

@Darjkak: Smart att dricka gammeldansk när det faktiskt är Sveriges nationaldag?

De e tradition att dricka gammeldansk på nationaldagen, åtminstånde där jag bor (och där min styvfar växte upp, dvs Småland). Fråga mig inte varför. Jag tror dock att mina klasskamrater i och för sig blir mer sugna på absolut Vodka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...