Jump to content

Kolla på mitt forum!


1control
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Får man fråga varför vi skulle göra det?

PS. Jag vet inte exakt vad du försöker åstadkomma med din signatur, men du är inte cool/1337 bara för att du vet hur man gör om ett spel till .iso och mountar i DaemonTools.

Ironi? Alla andra har ju redan börjat spamma hans forum.

Cool? Nej, jag berättar bara att jag gjorde SA till en virtual disc på 30 minuter, och inget .iso . Men ska ta bort det från signaturen för det vart knas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ironi? Alla andra har ju redan börjat spamma hans forum.

Cool? Nej, jag berättar bara att jag gjorde SA till en virtual disc på 30 minuter, och inget .iso . Men ska ta bort det från signaturen för det vart knas.

Ironi verkar vara den ultimata undanflykten här på Gtasajten.

Nåja, jag kan skapa en Virtual Drive med San Andreas också, på en kvart. Vart vill du komma?

Fast iofs, det lät ju ganska coolt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ironi verkar vara den ultimata undanflykten här på Gtasajten.

Nåja, jag kan skapa en Virtual Drive med San Andreas också, på en kvart. Vart vill du komma?

Fast iofs, det lät ju ganska coolt. ^_^

Jag tycker inte det är ett dugg coolt, men kan ju vara intressant att sprida min glädje att jag fattar NÅT som har med datorer att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, han reklamerar sitt egna forum. ^_^

"Reklamera" kan tydligen även också användas som ett ord för att "göra reklam" (iallafall enligt det lexikon jag just nu kollar i), men jag själv har aldrig sett det användas i det sammanhanget förutom i dessa fall med personer som gör ett forum, dit det ej kommer någon, försöker få folk från GTAsajtens forum att joina denne persons forum, och sedan när han/hon misslyckas med det så ska han/hon kalla alla på GTAsajten för nördar, varpå han/hon "går ut och gör något icke-nördigt för att bevisa att han/hon inte är en datornörd som sitter vid datorn 24/7".

Äckligt många kommatecken blev det, och få punkter, man jag hoppas att ni förstår. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte det är ett dugg coolt, men kan ju vara intressant att sprida min glädje att jag fattar NÅT som har med datorer att göra.

Mjo. Har du lyckats följa en guide till punkt och pricka, grattis!

Nåja, börjar blir lite spammigt i den här tråden nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. Har du lyckats följa en guide till punkt och pricka, grattis!

Nåja, börjar blir lite spammigt i den här tråden nu.

Mitt sista inlägg här:

Ja, jag har lyckats följa en guide, men den var simpel så brorsan min kunde lära sig nåt. Och jag är inte ett data-snille så jag är stolt.

Just det, Tack!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu är mitt forum populär nog att få liiiiite fler besökare tack vare er ^_^.

Ska ut och spela fotboll, orka chatta med datanördar när man kan göra annat så hej då och jag tänker inte ens kolla på detta forum igen, så ni som skrev negativt i den här tråden kan skaffa sig ett liv och moderatorerna som inte lät den här tråden låsas kan dö, men det var positivt att jag fick 16 mer medlemmar tack vare er :)

Hej då ha en bra dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ska ut och spela fotboll, orka chatta med datanördar när man kan göra annat så hej då och jag tänker inte ens kolla på detta forum igen, så ni som skrev negativt i den här tråden kan skaffa sig ett liv och moderatorerna som inte lät den här tråden låsas kan dö" ...Vad var det jag sa? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...