Jump to content

Vad gilllar du


The xD
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min mage. Den är lite smårund :blink: . Ska dock börja träna på gym den här eller nästa vecka :blink: .

Rösten gillar jag inte heller. I alla fall inte när man spelar in och lyssnar, Men jag sjunger faktiskt inte så dåligt.

Så gillar jag inte heller att jag suger på idrott. Alla sporter vill säga.

Edit: Min längd gillar jag inte heller. Jag är bara 1.58 m.

@ Miike: 1.98 är ju skitlångt :teehee: !

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är någolunda nöjd med min kropp och mitt utseénde men ett par centimeter längre hade inte dödat någon.

Alltså ogillar jag min längd. Känns riktigt sunkigt när de flesta tjejer jag umgås med är längre än mig.

Får hålla med där, förutom att de flesta tjejer jag umgås med är kortare än mig, och du och jag är lika långa. vi kanske är kortväxta här nere >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rösten skulle jag tro... om man spelar in sig och sen lyssnar.. usch, man låter ju helkonstig :'(

Det är för att när du pratar så hör din din egen röst genom skallbenet. Vilket du inte gör om du hör den från en högtalare.

Jag gillar mig själv ordentligt. Är en otroligt välgjord varelse. Det ända jag har att klaga på är att jag för tillfället är ganska fet.

Jag är vanligtvis smal men när man får tjej så blir det typ "myskväll" med chips och pizza dagligen. Men det ska jag nog råda bot på. Sen jäklar får ni se upp damer.

(inte ni på forumet alltså >_< )

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...