Jump to content

"Superman Returns"-topicen


Arman
 Share

Recommended Posts

...sällan särskilt stora förväntningar på kommersiella filmer...

...aldrig särskilt stora förväntingar på filmer som bygger på serier...

...sällan några stora förväntingar på filmer om återkomster...

...ALDRIG några stora förväntingar på filmsamarbeten USA och Australien emellan...

...

?

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman, jag undrar bara, varför denna ständiga hänvisning till Ciné? Sidan är kvalitativ och bra på många vis, javisst, men vad bygger din "hysteri" kring den på? Är du medarbetare på sidan, eller wass? Undring. Undring. Undring.

Ja, det är han väl? :D

Tja, jag har inte sett filmen än så jag tycker det är för tidigt att säga "den kommer suga" eller något då enligt mig det inte går om det inte är så att det är en "indipendent"-film från Tjeckien. Men han dräkt såg lite för "läder" ut för mig. Men även ifall jag inte ser den på bio kanske jag hyr den eller skaffar den på annat håll...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman, jag undrar bara, varför denna ständiga hänvisning till Ciné? Sidan är kvalitativ och bra på många vis, javisst, men vad bygger din "hysteri" kring den på? Är du medarbetare på sidan, eller wass? Undring. Undring. Undring.

Ja, jag är nyhetsredaktör på Ciné. Men ni behöver självklart inte se detta som reklam. Jag tipsar ju er bara om en trailer till en efterlängtad film, dock från vår sida. Det är ni som avgör om ni tycker det är hänvisning...

Jag kan lika gärna tipsa er om att besöka MovieZine men jag tycker den inte är lika bra som Ciné.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Batman Begins är ju samma film fast med ny teknik right. Superman Returns är alltså friskapande, helt nytt manus dvs?

BB är samma film... som den första med Michael Keaton? Nope.

---

Mäh. Gillar inte Supermannen. Läderlappen är coolare. Punkt.

Don't do that. - Rufus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stålmannen är ju, i särklass, den fjantigaste superhjälten någonsin.

How dare you? :)

Vad är det som är fjantigt med att kunna hoppa in i en telefonkiosk och sedan vispa runt där inne och sedan komma ut i tajta trikåer (som alla superhjältar... Grrr.) och en jättesexig mantel?`På bara en sekund typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meningen med att göra "Batman Begins" var för att det inte fanns en riktig Batman-film som ännu har varit rent baserad på serietidningen från DC Comics. Det var också därför som "Batman Begins" blev en succé - alla fans uppskattade den. Den enda påhittade karaktären var Rachel Dawes spelad av Katie Holmes. Hon sänkte verkligen filmen rejält men det var ändå acceptabelt.

Och när vi kommer till "Superman Returns" så har man väntat nästan 30 år på att en uppföljare till 1978:s "Superman: The Movie" ska komma, och nu när den gör det kommer den bli en storsuccé, inte bara för dess höga budget men också för huvudpersonen som visas som en amerikansk ikon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själva trailern var bra, och i slutet skrattade jag för kom i håg ett skämt från toaboken. (ni som läst den vet vad jag menar ^^)

Gillade batman mycket, var väldigt kul att se den och allt.. men denna, nej, tror inte jag kommer gilla den.

Men alla fans kommer säkert digga den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stålmannen är ju lite fjantigt, men när man var liten var han über. Jag har stora förväntningar eftersom jag antar att de hade ganska stor budget till den här filmen, och att de kan lite mer om specialeffekter (som en sån här film kräver) än när den senaste filmen kom. Jag ska komma med en edit efter jag har sett trailern.

Jag har hört att de var tvungen att förminska hans penis, för den såg för stor ut genom den tajta dräkten, kan det stämma?

Edit: Trailern var inte mycket att ha.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...