Jump to content

Gtasajtens 10 budord


rabarben
 Share

Recommended Posts

Borde inte någon av guds lärjungar göra detta? Alltså Hultensius lärljungar. :)

Om jag glömmer något får ni gärna hjälpa mig! Spamma och sånt är ju helt självklart så det skriver jag inte ;)

1. Du skall inte dubbelposta

2. Du skall icke starta musikkrig

3. Du skall icke förolämpa folk för var dom bor. (<_<)

4. Du skall icke säga emot moderatorteamet. Deras ord är din lag. (Nästan alltid)

5. Du skall icke skapa lekar.

6. Du skall icke ha för stor signatur.

7. Du skall använda talspråk och inte skriva med dialekt.

8. Du skall behandla varje forumit som du själv vill bli behandlad.

9. Om någon forumit har hamnat i knipa och behöver hjälp ska vi hjälpa utan att kritisera.

10.Du skall inte skapa trådar varenda dag.

Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt att skriva budord när du själv kommer att bryta mot minst 1 (10).

Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj.

Svårt och läsa hela texten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

----

Som jag sa var detta bara ett skämt och samma mening som "10 tecken på att du har spelat för mycket GTA" tråden. Men men... var den så dålig :'(

Den är underbar i mina ögon. Den har förgyllt min dag. Vad skulle jag göra utan dom tio budorden? JAG ÄLSKAR DEN!!

<_< Den är okej... Och rolig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj.

Så man skulle inte starta lekar.

Men skojj är väl oftast Lek?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Så man skulle inte starta lekar.

Men skojj är väl oftast Lek?

Så du menar att jag skriver en tråd: Skriv era roligaste skämt här. Så är det en lektråd? Låter inte rimligt enligt mig.

Thihi... kom på en till. 11. Du skall icke quota bilder. Arvid... då kan jag ju lika gärna skriva: Du skall icke hacka andras account. Tycker den är så självklar så jag skrev inte med den <_<

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att jag skriver en tråd: Skriv era roligaste skämt här. Så är det en lektråd? Låter inte rimligt enligt mig.

Thihi... kom på en till. 11. Du skall icke quota bilder. Arvid... då kan jag ju lika gärna skriva: Du skall icke hacka andras account. Tycker den är så självklar så jag skrev inte med den :)

Öhmm...

När det är längre bak kan man nog quota bilder men hälst inget över 800 X 600

Bildpunkter, det ser lite väl gigantiskt ut <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man borde skapa en poll "Är du en troende forumit som tror på forumismen?" Bläblä, lite off kanske?

100% OnT då.

Ännu ett budord: Du skall icke dräpa en annan forumit för att han/hon har dålig attityd.

Hmm...

Du skall icke stjäla.. En Annans account <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...