Jump to content

Är det vanligt med moderatorer ...


GT4
 Share

Är det vanligt med moderatorer som använder svordomar?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haha, alla moderatorer röstade ja.

Men det är varmt och soligt ute, jag ska gå och äta, ha en bra dag, hahahahaha :rolleyes:.

Orka chatta med datanördar som vaktar forumet 24/7, heh.. skulle vara mycket tacksam om ni bannade mig, varför ska man vara i GTASajten (som har 7 836 medlemmar) när Sweclockers har 80 000 medlemmar?

Eller ta bort mitt konto i stället skulle vara bättre...

Om du håller på som här fast på Sweclockers så tror jag att du inte får vidare respekt där heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

Jag skrev

"Du därimot är en patetisk jävla människa.."

Varför förtjänar jag det här ordet, vad har jag gjort?

Varför jag skrev det du blev arg på

Han skrev "Alltså, vilken ära att var admin på ett forum som max får 5 inlägg ermm.gif laugh.gif (med skrattande smilies).

Svara på frågorna nu!

Lär dig att respektera andra, du skrev att jag är en jävla människa, om du skriver det till nån annan person så kommer han/hon tappa självförtroendet, så passa på dig nu!

Han skrev:

Du förtjänar det för du spammar, du begär att folk ska göra saker åt dig för att sedan muta folk med admin platser till ett forum som antagligen kommer floppa ändå.

Jag respekterar andra, men jag respekterar inte dig.

Jag skrev:

Man ska respektera alla, svarta, vita, judar, kristna, muslimer, budister, hinduer, horor och idioter. Det spelar ingen roll om jag spammar eller inte, skriv bara det rätta utan att svära, har inte du lärt dig det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alla moderatorer röstade ja.

Men det är varmt och soligt ute, jag ska gå och äta, ha en bra dag, hahahahaha :rolleyes:.

Orka chatta med datanördar som vaktar forumet 24/7, heh.. skulle vara mycket tacksam om ni bannade mig, varför ska man vara i GTASajten (som har 7 836 medlemmar) när Sweclockers har 80 000 medlemmar?

Eller ta bort mitt konto i stället skulle vara bättre...

Ingen tvingade dig att komma hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alla moderatorer röstade ja.

Men det är varmt och soligt ute, jag ska gå och äta, ha en bra dag, hahahahaha  >_<.

Orka chatta med datanördar som vaktar forumet 24/7, heh.. skulle vara mycket tacksam om ni bannade mig, varför ska man vara i GTASajten (som har 7 836 medlemmar) när Sweclockers har 80 000 medlemmar?     

Eller ta bort mitt konto i stället skulle vara bättre...

Du skriver 7 836, men själv är du medlem nummer 8 740 :rolleyes:

EDIT: Alla Admin och moddar här, är dom bästa som man kan ha, dom är inte poliser som pekar ut någon och säger att så får du inte göra. Och har en fras att säga hela tiden, dom säger vad dom vill och är vanliga människor med sina egna attityder, gtasajten är intet utan dom.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen tvingade dig att komma hit.

Vad snackar du om? Har jag sagt att nån tvingade mig komma hit eller?

Men hej då iaf, ska gå ut nu :rolleyes: Ha en bra dag. Ni slösar på min tid bara, så skaffa er ett liv och var inte datanördar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skriver 7 836, men själv är du medlem nummer 8 740  :rolleyes:

Sista inlägget jag svarar: Det är ändå långt mindre än Sweclockers + att en tredjedel har vart inaktiv i 3 år och att 2/3 är fjortisar som dig.

Edit: Just det, hej då GTASajten.

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista inlägget jag svarar:  Det är ändå långt mindre än Sweclockers + att en tredjedel har vart inaktiv i 3 år och att 2/3 är fjortisar som dig.

Edit: Just det, hej då GTASajten.

Akta din tunga innan jag tar min cigg och bränner dig, sen kan jag hämta min super äldre flickvän och hon kan slå dig. Och är du inte tyst nu ska jag skära mig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snackar du om? Har jag sagt att nån tvingade mig komma hit eller?

Men hej då iaf, ska gå ut nu :rolleyes: Ha en bra dag. Ni slösar på min tid bara, så skaffa er ett liv och var inte datanördar.

Zug Zug.. Du vara mest datanörd..

Zug Zug, jag banna dig nu..

Zug Zug, säga hej då till dina kompisar.. Zug Zug, det gick fort! Du inte ha kompisar här?

Zug Zug, stackars liten.. Gråta mamma, ja.

HEeeEeeedDddaaaaAaaaaHHhhhh!!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt att så fort någon medlem kommer i bråk med en moderator så tar de till något i stil med att alla på forumet är nördar som sitter vid datorn 24/7, att han själv har massvis med vänner och ska utomhus för att bevisa det.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det värsta är nästan att han är mer nörd än de flesta av oss... Vissa (som jag) sitter ju trots allt bara här när vi inte har något annat för os.. Alltså typ på kvällarna en liten stund för o se vad alla skriver.. han satt ju konstant o kollade i sin tråd om han fått nåt svar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt att så fort någon medlem kommer i bråk med en moderator så tar de till något i stil med att alla på forumet är nördar som sitter vid datorn 24/7, att han själv har massvis med vänner och ska utomhus för att bevisa det.

Ja men vet du vad?

Han loggade ut från GTAsajten och satte sig och började spela cs och whinea där istället.

Det är folk som han som spelar CS. I och med att jag driver en stor cs-servern så vet jag att 40% av alla cs-spelare som spelar på public bara är skit.

Så fort de inte går i deras väg så börjar de skriva fitta, kuk horadmin och så vidare.

Hehe. Han är ett praktexempel på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ya well, jag tror vi alla fått slänga ur oss tillräckligt med ilska mot GT4. Blir nog dags för hänglås, tyvärr. =/

Om någon jättegärna vill fortsätta den här pollen kan den personen givetvis göra en ny, då den här är alldeles för fylld med annat skräp. ^^

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...