Jump to content

Är det vanligt med moderatorer ...


GT4
 Share

Är det vanligt med moderatorer som använder svordomar?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kunder? Wtf? Ingen av er betalar för att vara här, så ni är knappast några kunder. Och en svordom eller två har ingen dött av.

Dessutom är hela moderatorkåren här på forumet överdrivet vänliga, jämför oss bara med dom på Metaltabs forum.

Gäster menar jag, ok reklamera inte, jag vet att era moderatorer är vänliga, sa jag att ni inte var det eller? Ok, du borde förstå vad jag menade med kunder, och plus att jag skrev det som ett exempel om du läser den tydliiiiigt.

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäster menar jag.

Tror att dom är trevliga mot de som är trevliga mot dem.. Följer bibeln så att säga...

tror tex att du kommer få rätt mycket skit för den här tråden.. Lika bra att släppa en sån sak som att din tråd har blivit låst istället för att skapa en massa nya o till slut bli bannad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Hultenius borde tänka mer på att välja en moderator, han har nog stressat lite med att välja en moderator, men en dag dyker ansiktet upp, var det inte Hultenius som sa: Respect is everything?

Blaque var det väl? Nej men det är taget från GTA2!

Vote: Bara på GTAsajten, men trots det är ni snälla allihop! :rolleyes:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Hultenius borde tänka mer på att välja en moderator, han har nog stressat lite med att välja en moderator, men en dag dyker ansiktet upp, var det inte Hultenius som sa: Respect is everything?

Så, vänta ett tag nu...

DU agerar totaln00b, DU gör en tråd som redan från första början är totalt onödig, och DU bidrar med ännu fler anledningar att få den låst, sen blir du ledsen när en moderator låser din tråd och säger ord din mamma förbjudit dig från att använda?

Woah... lägg ned tangentbordet och backa långsamt bort från internet, det är alldeles för mycket för dig att klara av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, vänta ett tag nu...

DU agerar totaln00b, DU gör en tråd som redan från första början är totalt onödig, och DU bidrar med ännu fler anledningar att få den låst, sen blir du ledsen när en moderator låser din tråd och säger ord din mamma förbjudit dig från att använda?

Woah... lägg ned tangentbordet och backa långsamt bort från internet, det är alldeles för mycket för dig att klara av.

Akta.!

Du retar en pojke på internet. :'(

*EDIT*

du skrev: Vad har folkslag och etniska grupper med dig att göra? Jag är JU EN AV DEM ID*OT! Din cp (jag respektar er inte dig heller som du gör mig), jag svor för att du ska förstå vad jag menar, blir du glad när jag gör det? Ta det inte seriöst bara, jag gav en exempel, du är en STOR EGOIST.

Ok, jag orkar inte svara dig, det är varmt och soligt ute, nu ska jag gå äta

:rolleyes:, ha en bra dag hahahaha.   

Okej, discussion closed. GT4, tror du att du skulle få mer respekt får det där? Fan dagens lol på det! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alla moderatorer röstade ja.

Men det är varmt och soligt ute, jag ska gå och äta, ha en bra dag, hahahahaha :rolleyes:.

Orka chatta med datanördar som vaktar forumet 24/7, heh.. skulle vara mycket tacksam om ni bannade mig, varför ska man vara i GTASajten (som har 7 836 medlemmar) när Sweclockers har 80 000 medlemmar?

Eller ta bort mitt konto i stället skulle vara bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

Jag skrev

"Du därimot är en patetisk jävla människa.."

Varför förtjänar jag det här ordet, vad har jag gjort?

Varför jag skrev det du blev arg på

Han skrev "Alltså, vilken ära att var admin på ett forum som max får 5 inlägg ermm.gif laugh.gif (med skrattande smilies).

Svara på frågorna nu!

Lär dig att respektera andra, du skrev att jag är en jävla människa, om du skriver det till nån annan person så kommer han/hon tappa självförtroendet, så passa på dig nu!

Han skrev:

Du förtjänar det för du spammar, du begär att folk ska göra saker åt dig för att sedan muta folk med admin platser till ett forum som antagligen kommer floppa ändå.

Jag skrev:

Jag respekterar andra, men jag respekterar inte dig.

Man ska respektera alla, svarta, vita, judar, kristna, muslimer, budister, hinduer, horor och idioter. Det spelar ingen roll om jag spammar eller inte, skriv bara det rätta utan att svära, har inte du lärt dig det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...