Jump to content

Ljudissolera?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Jag spelar ju trummor... rätt ofta ibland... och jag tycker "nästan" synd om mina grannar och så som måste stå ut med det, dom kanske störs av det eller nåt... så, ja har fått lust att ljudissolera.. nej, inte ljudissolera HELT så inget ljud kommer ut alls, men lite grann iaf så inte lika mycke ljud smiter ut... hur kan man göra det? kan man bara köpa en massa billiga filtar och sätta fast i taket/väggarna i flera lager? hur är ett bra sätt fast ändå billigt som apa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar ju trummor... rätt ofta ibland... och jag tycker "nästan" synd om mina grannar och så som måste stå ut med det, dom kanske störs av det eller nåt... så, ja har fått lust att ljudissolera.. nej, inte ljudissolera HELT så inget ljud kommer ut alls, men lite grann iaf så inte lika mycke ljud smiter ut... hur kan man göra det? kan man bara köpa en massa billiga filtar och sätta fast i taket/väggarna i flera lager? hur är ett bra sätt fast ändå billigt som apa?

Eller så gör vi som med han i dagens lol, avlivar dig. Så slipper alla höra dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så säger vi åt Mark Levengood att spränga dig i luften med en thailänsk landmina. Så slipper vi forumets lille bordskantsrobot.

Varför hacka på lille R2?

Han säger ju bara sanningen.. BroDD skrattar åt en nybörjade på trummor och vill att han ska avlivas så folk ska slippa höra på honom..

Då kan han lika gärna göra samma sak med sig själv om han nu tycker synd om sina grannar som mäste höra hans eviga bonkande.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en trummnisse till :lol:

Men Fönstren släpper ut mycke ljud så det skulle vara bra om du täpper igen

dem med något Tjockt som inte släpper igenom ljud. Typ en madrass eller något (w00t)

Och väggnarna.. Hmm.. När man slår på trumman så så sprider sig ljudet åt alla håll men dock så samlas det i hörnet. Har ingen idé :rolleyes:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en trummnisse till :)

Men Fönstren släpper ut mycke ljud så det skulle vara bra om du täpper igen

dem med något Tjockt som inte släpper igenom ljud. Typ en madrass eller något :lol:

Och väggnarna.. Hmm.. När man slår på trumman så så sprider sig ljudet åt alla håll men dock så samlas det i hörnet. Har ingen idé :rolleyes:

Hur ska jag få en madrass att sitta fast då? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska jag få en madrass att sitta fast då? :rolleyes:

Det är svårt ti få något att sitta fast på väggnarna och övrigt utan att förstöra..

Några tipps jag kommer på

- Spika fast.

- Om det finns något att knyta fast den i så går ju det.

- Lim/klister.

Eller lägga madrassen att stå upp mot fönstret/Väggen (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Random, vi vet att du känner att du inte blir accepterad för den du är och måste låtsas tuff inför oss forumiter. Lämna Ärrtvå ifred och försök finna ditt riktiga jag är du snäll.

Om jag skulle försöka visa mig tuff skulle jag bete mig annorlunda.

Varför i hela friden ska jag bete mig som mitt "riktiga jag" i ett forum på internet som mest verkar bestå av...jaja, finner iallafall ingen anledning för det.

Ps. Jag ska lämna Ärrtvå ifred, var så lugn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle försöka visa mig tuff skulle jag bete mig annorlunda.

Varför i hela friden ska jag bete mig som mitt "riktiga jag" i ett forum på internet som mest verkar bestå av...jaja, finner iallafall ingen anledning för det.

Ps. Jag ska lämna Ärrtvå ifred, var så lugn.

Men vid andra datorerna sitter faktist riktiga människor, och riktiga människor

kan ju alltid vara vänner :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...