Jump to content

Sköna filmrepliker


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

"Rule number three - don't you ever try and fucking run on us, cause I've got six little friends and they can all run faster than you can..."

George Clooney i filmen "From Dusk Till Dawn"

Han berättar vilka regler som gäller för gisslan. Och syftar på sitt vapen.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Jävla, skatjävel.. Ehm, sorry, whe have some problems with skates here" Citat ifrån, vadhannuheter i filmen Offside.

Vi har problem med skridskor här Haha :)

Är det inte i den filmen han/någon säger "When i was small i wanted to be a cock" eller nått liknande? :)

Kommer ihåg att jag skrattade när jag hörde det på reklamen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte i den filmen han/någon säger "When i was small i wanted to be a cock" eller nått liknande? :)

Kommer ihåg att jag skrattade när jag hörde det på reklamen. :)

Jo, "When i was in the gymnasium i wanted to be a cook", herregud vad bra de är på engelska ^^.

Vi skrattade högt flera gånger under filmen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Ja!

Grattis! Du har vunnit en rosa Volvo i valfri färg! :lol:

Ett annat citat är det här... fast det är bara kul om man ser i filmen. SÅ jävla kul i det sammahanget:

Bonjour everyone! Everything is bon, we stopped the terrorists.

Tack..skicka den med posten.

Lägger till ett par citat från mitt absoluta favorit avsnitt av South Park, Christian Rock Hard

"No time to waste! Platinum album! Must beat Kyle! Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!

We don't have a bass guitar.

Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!"

När Kyle, Stan och Kenny strejkar för musiken.

"Tom, we're now entering the second day of the rock band MOOP's refusal to play, and the second day of absolutely no other news to report on. In a recent poll we asked people if MOOP's refusal to play would stop them from downloading music off the Internet. One percent said yes. Two percent said no. And ninety-seven percent said, "Who the hell is MOOP?!" Back to you, Tom."

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...