Jump to content

SM-Guld till Färjestad!


Ace
 Share

Recommended Posts

Det var på tiden. Jag kräks över Frölunda och mestadels över hela Göteborg om jag ska vara ärlig. Visst hatar jag Färjestad lika mycket som jag tycker Löfbergs Lila paketen är ruskigt fula och smakar vidrigt. Men hellre dom än Frölunda.

Tommy Salo är en jävla mes. Med dom orden sammanfattar jag 2005/06:s slutspel.

Get outta here.

Grattis FBK, även om jag hellre sett indianerna som vinnare. Nej, jag är ingen hockey- freak men lite engagerad får man vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag tänker på Salo så tänker jag honom som en bra målvakt. Han var bra i alla fall. Sen kanske han blivit lite osäkrare med åren, eller är det bara en slump att han tabbat sig "ganska ofta"?

Visst är ju Lundkvist bättre nu, men jag kommer ihåg förut när Salo alltid var given. Från 1994 och framåt. VM-guldet 98 storspelade han osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Get outta here.

Grattis FBK, även om jag hellre sett indianerna som vinnare. Nej, jag är ingen hockey- freak men lite engagerad får man vara.

Faktiskt otroligt att det skulle ta ett tag innan en rektion kom. Läser folk inläggen här verkligen?

Och nej, självklart hatar jag inte Göteborg så mycket så att jag vill kräkas på det. Men det är inget ställe jag vill flytta till.

Mahalo har annars en poäng i det han säger. Han räddar inte pucken, han råkar bara få den på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...