Jump to content

GTAsajten - En blogg med ett forum


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Ja ni ser trådtiteln. Det ända som uppdateras numera är nyheterna här på GTAsajten. visst känns det som en blogg för GTA-lovers på svenska? Ja. Det är nu det ska bli ändring på detta tycker då jag. Det finns vissa avdelningar här på sidan för vissa GTA-spel, och dom uppdaterats aldrig med nya bilder eller annan information. Därför tycker jag att vi medlemmar (som kan sköta saker på ett bra sätt) kan få hjälpa till där inne bland avdelningarna. Komma med information och tips och annat.

Jag tycker inte att det är så värst jätteviktigt, men kanske en kul grej och snyggare och bättre sajt, vem vet? Vad tycker ni? Vad tycker Hultenius? Förstår ni vad jag är ute efter?

Ni får ursäkta men jag är inte helt 100 på om det stavas 'blogg' eller 'blog'.

Edit: Kolla de tommy killer skrev någon post ned, kind of min tanke med det hela.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ni ser trådtiteln. Det ända som uppdateras numera är nyheterna här på GTAsajten. visst känns det som en blogg för GTA-lovers på svenska? Ja. Det är nu det ska bli ändring på detta tycker då jag. Det finns vissa avdelningar här på sidan för vissa GTA-spel, och dom uppdaterats aldrig med nya bilder eller annan information. Därför tycker jag att vi medlemmar (som kan sköta saker på ett bra sätt) kan få hjälpa till där inne bland avdelningarna. Komma med information och tips och annat.

Jag tycker inte att det är så värst jätteviktigt, men kanske en kul grej och snyggare och bättre sajt, vem vet? Vad tycker ni? Vad tycker Hultenius? Förstår ni vad jag är ute efter?

Ni får ursäkta men jag är inte helt 100 på om det stavas 'blogg' eller 'blog'.

Låter som en fin ide. Det skulle se till att forumet blir mer som ett team typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns nog en anledning till att det inte uppdateras så mycket. Dom flesta gtasapelen är rätt gamla, och man har redan hittat alla fusk, sett alla bilar, tappar inte längre hakan över grafiken och kan storyn i huvet.

Men när det kommer något nytt, då har jag inte alls något emot att medlemmar får hjälpa till. Jag skulle nog kunna hjälpa till lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja ... låter väll ganska bra. Men vem som helst kan ju gå in och härga och lägga ut nytt. Infon måste ju dessutom kollas. Iden är god om den sköts på rätt sätt.

Blä vad jag låter negativ.

Jaa precis. Det var därför jag skrev av medlemmar som kan sköta saker på bra sätt, hur man nu kan tolka det, skitsamma. Men alltså, någon moderator eller liknande kan ju kolla upp om det stämmer och så, kanske. Och senare lägga upp det.

Tack för rättstavningn skribb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...