Jump to content

The Godfather, The Game


leftbehind
 Share

Recommended Posts

Fick hem Gudfadern imorse och har lirat en stund, gjort lite sköna gangstergrejer. Fortsätter väll inatt. Vad tycker ni om spelet? Det är ju helt klockrent, iallafall så långt jag kommit. T.ex när man slåss, inte bara pangpang på typ en knapp utan det är ju lite sköna kombinationer o grejer.

Diskutera spelet här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 9 months later...

Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. ^_^

Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race.

Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. :P

Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race.

Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första.

Mer än ett halvår gammal tråd :P

Men kommer gudfadern2 ut till ps2/xbox?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. :P

Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race.

Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första.

Hoppas verkligen att dom förbättrar bilarna och siktet med vapen, dom två grejerna var riktigt dåliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer än ett halvår gammal tråd :P

OCH? Bättre det väl än att starta en helt ny tråd bara för att säga att jag ska köpa spelet? :P

Men kommer gudfadern2 ut till ps2/xbox?

Jag tvivlar på det. Spelet kommer väl inte bli klart fören tidigats 2008/2009 och då har det slutats att producera spel till XBox/PS2.

Hoppas verkligen att dom förbättrar bilarna och siktet med vapen, dom två grejerna var riktigt dåliga.

Jag tror nog de kommer förbättra det mesta som de har fått klagomål på. ;)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...