Jump to content

Stockholms mässans bil salong!


VaXXoR
 Share

Vad tyckte ni om bilmässan?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, var där igår.

Den sämsta hittils enligt mig. Fanns en snygg bil där enligt mig, det var en Stylad Crown Victoria som var sänkt, hadde feta svarta rims och var målad svart med Orange nederdel. Resten var bara vanligt skit.

Jag var också där igår.(om du menar torsdagen) jag såg den med ^_^

Den var tuff :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lillebror, Mamma och min låtsaspappa är där

Dom har kepsar eller jackor som det står Wiiks Transport på, Ser ni dom så häls från guden

Skulle gärna åka dit men jag har för mycket prov i skolan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var grym eftersom våran lilla bil stod där. En röd liten Alpine Renault. Renaultteamet som vi var med i hade ungefär sju stycken bilar, och det var våran bil dom flesta spännde blickarna på. Det kanske var 50 pers. som tittade påvåran bil, och så var det kanske 3-4 pers som kollade på Porsche bilarna precis brevid. Mohahahaha, sopiga Porsche.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattade jag väl att BMW inte har någon monter.. Jag har varit där.. Och min glädje var stor när jag slapp se dessa hemska bilar..

(w00t)

Alltså, hur kan du inte skämmas när du åker i en bmw? >_<

Vad är fel på BMW? Den vi har (nya 3-serien) är skitbra. Man sitter skönt, inredningen är skitsnygg och motorn är ett monster.

Men du kanske tror att bara för att man har BMW så bor man i 26-miljonsvilla i Djursholm, och dom måste man ju försöka vara stöddiga emot eftersom du har massor av fördomar mot dom? Dumma, snobbiga, töntiga, korkade? Jag har själv ett par kompisar från Djursholm, inget fel på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var grym eftersom våran lilla bil stod där. En röd liten Alpine Renault. Renaultteamet som vi var med i hade ungefär sju stycken bilar, och det var våran bil dom flesta spännde blickarna på. Det kanske var 50 pers. som tittade påvåran bil, och så var det kanske 3-4 pers som kollade på Porsche bilarna precis brevid. Mohahahaha, sopiga Porsche.

Du råkar inte ha något foto på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är fel på BMW? Den vi har (nya 3-serien) är skitbra. Man sitter skönt, inredningen är skitsnygg och motorn är ett monster.

Men du kanske tror att bara för att man har BMW så bor man i 26-miljonsvilla i Djursholm, och dom måste man ju försöka vara stöddiga emot eftersom du har massor av fördomar mot dom? Dumma, snobbiga, töntiga, korkade? Jag har själv ett par kompisar från Djursholm, inget fel på dom.

Nejdå, då jag själv gillar AUDI. Så är bmw inte något jag föredrar (inte för din teori om djursholm osv) (w00t)

Men de är väl bra att du gillar eran b..m..w. >_<

sen tror bmw att dom är så jäävla fina i kanten.. Som mercedes.

Dom fanns inte med på stockholms bilsalong bara för sverige är så "litet" land.

Alltså, dom tyckte inte dom tjänade på att visa sina bilar..

dumbasses. ;)

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...