Jump to content

Fusk eller sparfil till Driver?


Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

Haj haj!

Jag har precis plockat fram det gamla Driver till PC och cruisat runt lite i San Francisco och Miami, vilket börjar bli tråkigt. Jag har haft spelet i 100 år utan att klara igenom de olidliga uppdragen för att få upptäcka Los Angeles och New York. Så nu undrar jag, é det någon som har en sparfil till Driver (om det nu går att greja in?) där någon har klarat spelet? Eller något fusk så att man får alla banor? Har kollat på GameFaqs och annat utan att hitta nåt.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Det känns inte värt att starta en ny tråd. Jag har också dammat av Driver. har tyvärr inte min sparfil och orkar inte klara till där jag var förut.

Mitt problemet är att jag inte vet var man skall placera sparfilen. Någon som vet?

Antingen så bör du lägga den i en eventuell mapp i dina dokument, om inte så måste det vara någonstans på hårddisken där du installerat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eventuellt kan du ju spela en omgång och spara, sen avslutar du spelet och högerklickar Drivermappen, tar "Sök" och väljer "senast ändrad" till dagens datum och tid (för en halvtimme sen och framåt). Då får du nog åtminstone en fil som är ändrad nyligen. Kolla i vilken mapp denna fil låg, så vet du var du ska lägga din tankade sparfil :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...