Jump to content

Mod! finns det någon som man kan tanka på?


nikke3D
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men fan åxå :lol: ! måste man spela om hela spelet då asså? :S ! HAHA B)

Haha, lite trevligt att läsa dina inlägg B)

MAIN.SCM och Script.img så är ända filerna man måste starta om spelet om

man byter, övriga filer så behöver man inte ta New game..

T.ex. Player.img/dir, GTA3.img/dir, Handling.cfg, carcols osv, om man ändrar i Exe filen så har jag förstått att man inte behöver ta new game heller, men det är ju Olagligt enligt lag att ändra Exe filer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att det finns en mod som heter New GTA San Andreas där man ska kunna tanka, sitta i bilen som förare eller pasagerare... Fast om man kan sitta inne i bilen som i Midtown Madness 2 (t.ex.) vet jag inte.

CamHack borde fungerar. Om modden inte fungerar beror det oftast på att du har gjort fel. Det finns inga riktiga moddare som lägger upp fake mods.

^^Det kan ju vara så att du GTA San Andreas version 2 som inte går att modda.

Säker på att du inte tänker på New Vice City? Har aldrig hört talas om en New San Andreas, bara en till VC.

EDIT: nikke3D, använd Mod Manager så kan du ha flera .scm filer installerade samtidigt.

Laddas ner här.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säker på att du inte tänker på New Vice City? Har aldrig hört talas om en New San Andreas, bara en till VC.

EDIT: nikke3D, använd Mod Manager så kan du ha flera .scm filer installerade samtidigt.

Laddas ner här.

TAACK!!

Har beslutsångest på vilken mod jag ska använda..

Men nu kan jag (om jag förstått det rätt :mellow: ) ha alla samtidigt!? :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...