Jump to content

Problem med Foobar...


KalleR
 Share

Recommended Posts

Får inte Columns UI att funka. Har lagt DLL filen i components och programet hittar den. Men den går inte att välja under "User interface module" vilket den ska. Har även testat ett annat liknande plugin Men den dyker inte heller upp i "User interface module".

Kör 0.9 av foobar och båda pluginen ska vara komplitabla med 0.9

Nån som har nån ide hur jag ska lyckas lösa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, förlåt för att man försökte vara hjälpsam. Men det går tydligen inte med "hårda typer" som dig.

Och tyvär så kan jag inte hjälpa dig med ditt problem, eftersom jag inte är insatt i sådant.

Detta med trevlig stämmning på forumet kan du ta dig en funderare på...

Edit: Citat från första posten i Datorhjälps-tråden: "Alla dator-relaterade frågor ställs här"

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det ingen som låser denna tråd?  När andra startar såna här trådar blir dom låsta direkt.. Men inte när en admin gör det.. hur sjukt är detta egentligen?

det finns en officiel datorhjälpstråd!!!

Vi moderatorer bedömmer ju vad som skall låsas och icke. KalleR är själv admin och han beslutade att detta passar bättre i en egen tråd. Inget mer med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det ingen som låser denna tråd?  När andra startar såna här trådar blir dom låsta direkt.. Men inte när en admin gör det.. hur sjukt är detta egentligen?

det finns en officiel datorhjälpstråd!!!

Jag var för rädd för att säga det...det är ganska illa

Fast det känns säkrast att hålla sig utanför såna här trådar.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var för rädd för att säga det...det är ganska illa

Fast det känns säkrast att hålla sig utanför såna här trådar.

Vad är grejen med liten text? Alla som vill läsa den kan ändå göra det, bara irriterande.

KalleR's ord är lag, han blev inte Admin utan anledning. Lär er det, eller dunsta. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är grejen med liten text? Alla som vill läsa den kan ändå göra det, bara irriterande.

KalleR's ord är lag, han blev inte Admin utan anledning. Lär er det, eller dunsta. :wub:

Hmm.. det kändes betryggande på något sätt. Fast jag borde inte ha lagt mig i här alls, det här blev bara dumt. >_<

[RÖVSLICK] Keep up the good work KalleR :) [/RÖVSLICK]

Nej det där blev alldeles för mycket. inte ens roligt. vad fan håller jag på med ikväll?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...