Jump to content

Acne


Alpha
 Share

har du/har du haft acne/finnar?  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Inte för att jag själv har haft det, men jag hade hellre haft finnar på ryggen än i ansiktet, lättare att dölja på ryggen

Dölja för vem då? Som bubbli skrev så kan det liksom visa sig i omklädningsrum etc.

Har en kompis som har rent ansikte (helt fritt från finnar) men sen när ja skulle massera hans rygg så fick jag inte se ngn vacker syn... Ingetdera är ju trevligt att ha. Desutom säger dem ju att finnar i ansiktet går bort lättare än om man har de på ryggen. Ansiktsacne kan man desutom täcka, men finnarna på ryggen? lite svårt kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dölja för vem då? Som bubbli skrev så kan det liksom visa sig i omklädningsrum etc.

Har en kompis som har rent ansikte (helt fritt från finnar) men sen när ja skulle massera hans rygg så fick jag inte se ngn vacker syn... Ingetdera är ju trevligt att ha. Desutom säger dem ju att finnar i ansiktet går bort lättare än om man har de på ryggen. Ansiktsacne kan man desutom täcka, men finnarna på ryggen? lite svårt kanske...

Mja Mjo där har du en poäng..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...