Jump to content

Filmer som måste ses !


YooSho
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Battle Royale. Världens bästa japanska film (Tätt följt av Kung Fu Hustle), kanske världens någonsin bästa film.

Alla borde se den!

Japansk film rules!

Den har jag också sett, jävligt intressant. Undra hur det skulle bli om man gjorde så i verkligheten? Borde jag fan testa, om några år ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schindler's List är verkligen ett måste.

Sen har Steven Spielberg ett stort förflutet. Många bra filmer.

Är det den där filmer när dom hänger upp en jude i ett träd när det är 40- grader och häller kallt vatten på honom ?

För jag såg en sån fim för ett tag sen och sen så har jag alltid velat se den igen, men jag har glömt bort vad den heter.

Är det den ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det den där filmer när dom hänger upp en jude i ett träd när det är 40- grader och häller kallt vatten på honom ?

För jag såg en sån fim för ett tag sen och sen så har jag alltid velat se den igen, men jag har glömt bort vad den heter.

Är det den ?

Mycket möjligt. Jag minns inte exakt den scenen, eftersom jag inte sett filmen på ett par år just nu.

[sPOIL]Dom starkaste scenerna jag minns från filmen är när dom små barnen gömmer sig i skitrännan, och när den lilla flickan med röd jacka åker upp på högen av lik på ett rullande band eller dylikt. [/sPOIL]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket möjligt. Jag minns inte exakt den scenen, eftersom jag inte sett filmen på ett par år just nu.

[sPOIL]Dom starkaste scenerna jag minns från filmen är när dom små barnen gömmer sig i skitrännan, och när den lilla flickan med röd jacka åker upp på högen av lik på ett rullande band eller dylikt. [/sPOIL]

Tror ni att den finns att hyra på dvd ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...