Jump to content

Roligast tid?


BroDD
 Share

Vilken tid var roligast?  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv saknar jag dagis/lekis tiden, den var bäst...

sitta och leka hela dagarna med bilar/turtles/biker mice from mars/andra gubbar hela dagarna på bagis/lekis, och bygga med kapplastavar eller vad det hetta :o

Jag och några kompisar på skolan brukar bygga med Kapplastavar ibland. Det finns inne på ett fritidsrum.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kul I lekis och I lågstadiet. Typ när man gick I tvåan. Springa igenom matsalen och vrålskrika sen välta stolar ibland och springa ut. Eller smyga ner till lekis och riva alla fina, stora torn av kapplastavar. Sen när en person I 4;an var I matsalen tog jag chansen. Han gick med sin bricka.. Jag drog ner byxorna på han. Han blev röd. ^_^

Sen att dra ut ventilerna till cyklarna eller att snöra snöbollar inomhus. Var även kul att springa från lärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kul I lekis och I lågstadiet. Typ när man gick I tvåan. Springa igenom matsalen och vrålskrika sen välta stolar ibland och springa ut. Eller smyga ner till lekis och riva alla fina, stora torn av kapplastavar. Sen när en person I 4;an var I matsalen tog jag chansen. Han gick med sin bricka.. Jag drog ner byxorna på han. Han blev röd. ^_^

Sen att dra ut ventilerna till cyklarna eller att snöra snöbollar inomhus. Var även kul att springa från lärare.

Votade: Dagis men ångrar mig sedan jag såg Cyprez post jo lågstadiet var bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote:

Dagis/Lekis och Lågstadiet, bandy på rasten ^_^

:o Vi blev asofta ovänner när vi spelade bandy. Så vi införde domare.

Jag var alltid domare nästan och vi hade våra regler. Typ när bollen kom in bland cyklarna som stod på skolgården var det andra lagets boll (typ som inkast i fotboll) Och så hade vi 1min eller 30s utvisningar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o Vi blev asofta ovänner när vi spelade bandy. Så vi införde domare.

Jag var alltid domare nästan och vi hade våra regler. Typ när bollen kom in bland cyklarna som stod på skolgården var det andra lagets boll (typ som inkast i fotboll) Och så hade vi 1min eller 30s utvisningar. ;)

Haha, låter som hos oss på lågstadiet ^^,

Fast vi hade en och två minutersutvisningar, den som satt utvisad fick ta tid för domaren han inte göra det Haha.

Undra hur många som fuskade ^_^ .

Cyprez : Skärblacka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa.. Det var verkligen värt också. Hade roligt samtidigt som jag fick gå om ettan p.g.a omogna/galna beteende vilket var ännu bättre, fick en dubbelt så bättre klass.

x_simpa_x: Med snöra menar jag kasta. Vart bor du? ^_^

Fick du gå om för att du hade omoget beteende i 1:an? <_< Skumma lärare alla barn är ju omogna i 1:an för helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...