Jump to content

Medlemmar


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De är ju de jag säger.. Du kan säga och göra vad du vill.. Och sen säga åt mig att jag inte har tillåtelse till det...

Dubbelmoral.. JAPP!

Kalla det vad du vill.

Som jag säger så lever man på respekten, och om jag kallar folk saker hela tiden så kommer jag tillslut förlora all respekt bland medlemmarna och på så sätt kan jag inte vara admin längre.

Just i ditt fall spelar det ju inte så stor roll eftersom du inte verkar ha så stort inflytande på folket här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Man borde fixa så att om man inte skriver sin första post inom 2 månader blir man utraderad. Admins, mods, vad sägs?

Varför?

Vissa kanske inte finner nöja i att författa inlägg utan bara följa alla intressanta diskussioner m.m som går runt på forumet. Man kanske typ bara gillar att läsa och kolla lite bilder.

Man måste ju faktiskt inte skriva något bara för att man är medlem, så nej, det köper jag inte !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa kanske inte finner nöja i att författa inlägg utan bara följa alla intressanta diskussioner m.m som går runt på forumet. Man kanske typ bara gillar att läsa och kolla lite bilder.

Men varför bli medlem då? Man kan lika gärna vara gäst?!?

Edit: Och förresten, jag kollar ofta på "Board Statistics" och enligt den är det bara personer som skriver som är online.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...