Jump to content

Medlemmar


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Destutom så kanske det är nån medlem som har varit inaktiv en längre tid som sedan kommer tillbaka och upptäcker att hans konto blivit raderat.. Inte kul isf precis^^

Jupp. Jag tillexempel, har ett stort gap i min aktiva tid eftersom jag inte hade internetuppkoppling under den tiden. Men jag visste att min användare var reggad, och jag började skriva igen när vi fick internet. Hade blivit aningen pissed om min användare var raderad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ingen mening med att ta bort medlemmar?

Minne you say? Ett inlägg tar mer utrymme. Och det postas över 600 om dagen.

Snyggare you say? Mer medlemmar = Seriösare forum. Skulle du joina ett forum med 20.000 medlemmar över ett forum med 20 medlemmar?

Rekord you say? Girl you need spankin'. Uppgjorda rekord är inte rekord. Det är fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast admins är ju roligare.. Vi ska ha medlemmar som inte ens har skrivit en post.. Som knappt har varit inne på sitt konto.. dom ska endast vara kvar så de ska SE bra ut.. Jag tycker att ett forum ska kunna visa att de är trevligt utan att man ska ha massa medlemmar.. Jag menar jag gick inte med bara för de stog ett visst antal medlemmar.. Och dessutom ser man ganska snabbt att de kanske är typ.. 20 aktiva på detta forum.. Fler är de inte för de mesta. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan sak varför de oaktiva användarna inte ska raderas är att när man registrerar sig på forumet får man tillgång till andra saker på gtasajten.

Exempelvis tävlingar, GTAMods och lite annat som Hultan säkert kan svara bättre på...

Detta har varit uppe många gånger förut, varför ens tänka tanken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast admins är ju roligare.. Vi ska ha medlemmar som inte ens har skrivit en post.. Som knappt har varit inne på sitt konto.. dom ska endast vara kvar så de ska SE bra ut.. Jag tycker att ett forum ska kunna visa att de är trevligt utan att man ska ha massa medlemmar.. Jag menar jag gick inte med bara för de stog ett visst antal medlemmar.. Och dessutom ser man ganska snabbt att de kanske är typ.. 20 aktiva på detta forum.. Fler är de inte för de mesta. :wacko:

Sant...

Fast jag skulle gissa på 70-100 aktiva medlemmar... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser heller ingen mening med att ta bort en massa medlemmar.

Man kan ju skicka ett email till alla medlemmar (de som accepterar email från admin). Kanske finns det några (icke aktiva medlemmar) som uppgivit korrekt e-post adress och kan således få tillgång till lösen om de glömt av den.

Många har nog iof uppgivit en icke excisterande e-post adress, och säkert glömt av sitt användarnamn/lösenord.

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen kan jag ju förstå admins.. Jag menar när de nu inte är speciellt många som faktiskt är aktiva här.. Mindre än hälften av alla reggade..

Klart ni inte vill ta bort dom oaktiva..

Ni vill ju se ut som något ni inte är.. ^_^

.lol.

Är du dum i huvudet?

Varför skulle vi vilja se ut som något "vi inte är"? Vi är admins och har blivigt det pga. hårt arbete. GTAsajten är sveriges största gta relaterade sajt och det är inget man blir på bara någon dag.

Och okej om bara "hälften" är aktiva. Det är ändå 4000 personer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tar vi inte bort alla oaktiva medlemmar ? det skulle spara minne och se lite bättre ut ...

om man skulle bestämma nåt datum där alla som är aktiva loggar in och sen tar man bort alla oaktiva..(och samtidigt slå inloggnings rekordet :P

Vi kan börja med att ta bort dig! Du har ju varit oaktiv dom senaste timmarna! ^_^

Redigerad av tojo909
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.lol.

Är du dum i huvudet?

Varför skulle vi vilja se ut som något "vi inte är"? Vi är admins och har blivigt det pga. hårt arbete. GTAsajten är sveriges största gta relaterade sajt och det är inget man blir på bara någon dag.

Och okej om bara "hälften" är aktiva. Det är ändå 4000 personer. ;)

Bra svar på tal där.. Du måste känna dig cool.. "är du dum i huvudet".. de ska ju absolut komma från en admin...

Och nej, de är knappast 4000 aktiva.. det vet både du och jag..

Ja, ni är sveriges största gtasajt.. Men sen kan du ju svara på HUR mpnga fler gtasajter de finns? som är seriösa..

Jag har inte sagt att du inte är värd en admin plats.. bara att du snacka s k i t.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer hit och trodde att man får skriva vad man tycker.. Men de får man tydligen inte om man inte har varit reggad i 100 år..

Men okej.. Lycka till gtasajtens forum.. De ser ljust ut för er.

Hmm, nej. Du sa inte vad du tycker utan påstog av vi admins är på ett visst sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...