Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion


Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag har tyvärr inte råd med en Xbox 360 och det lär ta lång tid innan jag får råd, så jag måste köpa PC-versionen, men det funkar förhoppningnsvis fint på min PC ändå :)

Men nackdelen med konsol-verisonen är att Contruction Set inte finns, därmed går det inte att modda spelet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tyvärr inte råd med en Xbox 360 och det lär ta lång tid innan jag får råd, så jag måste köpa PC-versionen, men det funkar förhoppningnsvis fint på min PC ändå :)

Men nackdelen med konsol-verisonen är att Contruction Set inte finns, därmed går det inte att modda spelet :(

Om du oroar dig for att din PC inte pallar Oblivion sa har jag verkligen nagot att oroa mig for med mitt Geforce FX 5600..... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredrico:  Dom kommer kanske att göra några "officiella" moddar som går att ladda ner via xbox live :D

Jag ska iallafall köpa det här till xbox 360, jag har redan bokat CE

Ja, det kommer officiella moddar med största sannolikhet, men det kommer att komma många, många fler vanliga moddar till PC-versionen... :P

Thotim

Om du oroar dig for att din PC inte pallar Oblivion sa har jag verkligen nagot att oroa mig for med mitt Geforce FX 5600..... :lol:

Hehe, men du får ju kanske köra på din pappas PC -_-

Och tillbaka ut i solen med dig! :P

(Ja, vi känner varandra och han är på semester, ifall nån undrar vad jag menade ^_^ )

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thotim

Hehe, men du får ju kanske köra på din pappas PC :(

Och tillbaka ut i solen med dig! :P

(Ja, vi känner varandra och han är på semester, ifall nån undrar vad jag menade ;) )

Pappas kommentar:

- Nej min son jag har viktiga filer jag inte vill bli av med..... :wacko:

Forresten sa ar det molnigt atm...Och jag ar solbrand...Gor ont att rora huden juh! ;):blink:

Internet pa hotellet i Tobago is the shit...aven fast det ar drygt, kladdiga tagenter och 12 tums skarm...ser det ut som... -_-

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu har jag precis bokat Collectors Edition hos Webhallen! :(

Nu är det bara att vänta... får väl köpa nåt spel att spela under dagarna tills det har kommit för att fördriva tiden... ;)

thotim: Hur kan du gnälla när du är i Västindien och har det varmt och skönt? ;) Vi får nog ta den här diskussionen nån annanstans... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni är oraoade över datorn kan ni ju alltid kolla här hur pass bra datorn klarar av spelet.

Bra sida Radiuz, tackar för den.

Yay! Min dator klarar spelet bra. Ligger precis, precis innan "Recommended". När ett spel visar sina rekommenderade krav, är det för att köra på medium eller för att kunna köra på fullt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad jag längtar! :wub:

Räknar dagarna kvar till releasen, och det känns som en extrem lång väntan, trots att det egentligen inte är så långt... men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :huh:

Jag ska lätt försöka få tag i Collectors Edition så man får en bonus-DVD, guldmyntet och en bok -_-

Jag hoppas bara att det funkar okej med mitt GeForce 6600 på 256mb.. :P Annars uppfyller min PC det som rekommenderas.

Kan man få tag i det efter det har släppts? annars blir jag ledsen

Jag har spelat morrowind sen 2 dagar efter det kom ut och det har förblivit mitt favoritspel senn dess.

OCH vad jag ska spela OBLIVION om jag kan få tag i collectors edition efeter realeasen .... jag har ont om cash just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man få tag i det efter det har släppts? annars blir jag ledsen

Jag har spelat morrowind sen 2 dagar efter det kom ut och det har förblivit mitt favoritspel senn dess.

OCH vad jag ska spela OBLIVION om jag kan få tag i collectors edition efeter realeasen .... jag har ont om cash just nu?

Ja, det kan du, herregud. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man få tag i det efter det har släppts? annars blir jag ledsen

Jag har spelat morrowind sen 2 dagar efter det kom ut och det har förblivit mitt favoritspel senn dess.

OCH vad jag ska spela OBLIVION om jag kan få tag i collectors edition efeter realeasen .... jag har ont om cash just nu?

Jadå, du kommer nog kunna köpa Collectors Edition efter releasen. Jag har mycket, mycket svårt att tro att den skulle ta slut så fort. :huh:

Titta bara på specialutgåvorna till storspelen HL2 och Halo 2, de skulle ju tydligen vara begränsade, men de säljs fortfarande i butiker trots över ett år har gått sedan bådas releaser. :P

Du har nog ingenting att oroa dig för :wub:

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...