Jump to content

Passa på, Gratis filmer!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Men va f*n?! Ni har rätt. Nu har de bytt...!?

Nu ska man hämta en kupong i affären.

Säkert nån smart typ som kom på att man kunde köpasex bröd och sen använda dem om och om och om och om igen....

Men fett jag skall ha mina filmer. Skall ringa dem nu och kolla varför de ändrat. Och om de som anmälde koderna på nätet verkligen får sina filmer. De kan inte bara ändra sådär. Det är ju olagligt. F*n vad jag snear i så fall.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men va f*n?! Ni har rätt. Nu har de bytt...!?

Nu ska man hämta en kupong i affären.

Säkert nån smart typ som kom på att man kunde köpasex bröd och sen använda dem om och om och om och om igen....

Men fett jag skall ha mina filmer. Skall ringa dem nu och kolla varför de ändrat. Och om de som anmälde koderna på nätet verkligen får sina filmer. De kan inte bara ändra sådär. Det är ju olagligt. F*n vad jag snear i så fall.

Allt é ditt fel. Att flera miljoner GTAsajtare blir besvikna. Vi måste döda döda döda döda dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men va f*n?! Ni har rätt. Nu har de bytt...!?

Nu ska man hämta en kupong i affären.

Säkert nån smart typ som kom på att man kunde köpasex bröd och sen använda dem om och om och om och om igen....

Men fett jag skall ha mina filmer. Skall ringa dem nu och kolla varför de ändrat. Och om de som anmälde koderna på nätet verkligen får sina filmer. De kan inte bara ändra sådär. Det är ju olagligt. F*n vad jag snear i så fall.

Att dem ändrade gör inte så mycket. Men det är ju folk som faktiskt har köpt bröd och skickat in så det är inte så smart av dem att inte skicka filmerna, för jag antar att det är olagligt. ^_^

Hur många filmer "beställde" du? För det fanns en liten text där, "Endast en per hushåll".

Om dem inte skickar filmerna så kan du ju alltid sälja storyn till Aftonbladet. :D

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt é ditt fel. Att flera miljoner GTAsajtare blir besvikna. Vi måste döda döda döda döda dig.

Yeye, jag har fler i min "we-lovear-vice." grupp än du har i din "we-lovear-inte-Vice." grupp. :D

Stänger 15:30. :D Ringer imorgon och kollar läget. Informerar er så snart jag ringt. De måste ju vara skyldiga att lämmna ut de filmer till de som har "köpt" bröd. Vilket vi alla har som har lämmnat in koderna. Jag bara påminde er om koderna. Vissa kan ju ha slängt påsarna med koder... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: La upp det på receptforum.se också.

Smart, finns inget bättre än att sprida det ännu mer. :D

Vi är ju bara över 7000 medlemmar som dessutom har släkt och vänner och det räcker ju inte...

Tror inte att det var en slump att det stängdes så kvickt. De märkte säkert att det plötsligt registrerades 2000 bröd på nån timme bara . Speciellt när jag ringde den ansvarige för sidan tidigare idag och försäkrade mig om hur det funkade...

Vad gör du på ett receptforum? Tycker du att det är kul att laga mat? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör du på ett receptforum? Tycker du att det är kul att laga mat?  ^_^

Ja, vadå? Eller kanske inte själva tillagningen, men jag gillar god mat.

Smart, finns inget bättre än att sprida det ännu mer. :D

Sen är ju inte det forumet stort heller. Var typ en person som hann. :D

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja, vadå? Eller kanske inte själva tillagningen, men jag gillar god mat.

Sen är ju inte det forumet stort heller. Var typ en person som hann. ^_^

Det var mååånga...

Så du letar upp bra recept sen lagar dina föräldrar det? Bara undrar. :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ du letar upp bra recept sen lagar dina föräldrar det? Bara undrar.  :D

Nejdå. Visst, har typ bara använt två recept där, men jag vill bunkra upp med lite bra recept om jag vill göra någon extra god rätt någon gång eller så. Typ. Förresten är det kul att diskutera där också.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hann inte men jag är så pass hederlig att jag ändå inte hade beställt nån film. Men fan vad lol, den som kom på det här inskickningssystemet med koderna måste ha varit drogad eller nåt. :D

Ska bli intressant att se om ni som hann beställa får era filmer. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag hann inte men jag är så pass hederlig att jag ändå inte hade beställt nån film. Men fan vad lol, den som kom på det här inskickningssystemet med koderna måste ha varit drogad eller nåt.  :D

Ska bli intressant att se om ni som hann beställa får era filmer.  :D

Det var jag. Tack Arvid... ^_^

Inget fel har gjorts, så du hade gott kunnat beställa. Det enda felet som ev. har begåtts är det som pågen gjorde.

De flesta (smarta?) företag har kampanjer där reglerna är tex. "skicka in fem streckkoder, få en tröja" eller liknande.

Inte "skicka in fem streckkods nummer få en tröja".

Det säger väl sig självt att man då kan använda samma nummer.

Så din moral hade inte skadats om du hade anmält dina streckoder.

----------------------------------------

För övrigt är jag ganska säker på att de är ganska tvungna att skicka ut filmerna till de som har angett koderna. Reglerna var tydliga och jag tror inte de bara kan strunta i att sända ut bara för att de mistänker att folk har användt samma koder. Det är dessutom omöjligt att kolla eftersom ALLA bröd har samma siffer kombination.

Men jag skall kolla det imorgon somagt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jobbar du på Pågen? ^_^

Ah, missuppfatade dig. Trodde du menade systemet med att "köpa" 6 bröd och sen köra streckodsnummret om och om igen.

Du menade personen på pågen som kom på den överintiligenta iden att inte skicka in själva koderna!?

-Ja, han måste ha varit påverkad. Kostade säkert pågen en bra slant... :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag ska ha min film annars klubbar jag ner dom med batongen :wacko:

:lol::lol:

Jag tror inte vi behöver oro oss som sagt. Men jag medelar imorgon vid 9:00 vad de sa.

Det skulle ta c:a 6 veckor innan filmerna börjar droppa ner. Ni kan väl medela det här när/om ni fått något så att vi vet hur det går.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...