Jump to content

Passa på, Gratis filmer!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Ska bli intressant att höra om samtalet... Undra om de kommer att "erkänna" att det inte var speciellt genomtänkt, eller bara skylla på något.

Nummer två var rätt.

Ringde precis och kollade. De som skrivit in sina koder kommer att få sina filmer. De skickas ut c:a sex veckor efter avslutad kamnaj. (dvs. 12/3)

Anledningen till att de hade ändrat inskicknings systemet berode på (enligt dem...) att folk hade haft svårt att knappa in koderna. (ja, det var ju svårt :rolleyes: ) Det var allmänt strul med sidan.

Jo jag tackar jag... :D

Så summan av kardemumman är att, ja, de som hann knappa in sina koder kan se fram emot att en(?) "trevlig" film kommer att dimpa ner i brevlådan innom en snar framtid.

En än gång, medela gärna när ni får filmen så att vi vet när utskicken har börjat. :D

Håller lite koll efter nästa roliga kampanj som vi kan utnyt... eh... delta i. :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja pågen har en pågående kampanj just nu. Skicka in 6 streckkoder och få en film. Det trevliga är att man bara ska skicka in koderna via nätet.

Här är adressen till pågen. Dra neråt och klicka på "Samla och få en dvd-film! Köp sex pågenbröd -få en trevlig dvd-film."

Mycket trevligt, det tackar vi för...

Här har aldrigt stått något avslöjande. jag lovar på hedersord...

Hade varit mycket kul att få veta hur många av de brödköpande forumiterna som fått filmer. Så om det dyker upp filmer så får ni gärna medela det här.

Tack för det ev. komande filmerna pågen... :D

Jobbar du på pågen ? Min farsa är VD på deras största motståndare :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nummer två var rätt.

Ringde precis och kollade. De som skrivit in sina koder kommer att få sina filmer. De skickas ut c:a sex veckor efter avslutad kamnaj. (dvs. 12/3)

Anledningen till att de hade ändrat inskicknings systemet berode på (enligt dem...) att folk hade haft svårt att knappa in koderna. (ja, det var ju svårt :rolleyes: ) Det var allmänt strul med sidan.

Jo jag tackar jag... :D

Så summan av kardemumman är att, ja, de som hann knappa in sina koder kan se fram emot att en(?) "trevlig" film kommer att dimpa ner i brevlådan innom en snar framtid.

En än gång, medela gärna när ni får filmen så att vi vet när utskicken har börjat. :D

Håller lite koll efter nästa roliga kampanj som vi kan utnyt... eh... delta i. :D

LOL!!!! :D

Svårt att knappa in :P

Bra att vi som skickade efter kommer att få dom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nummer två var rätt.

Ringde precis och kollade. De som skrivit in sina koder kommer att få sina filmer. De skickas ut c:a sex veckor efter avslutad kamnaj. (dvs. 12/3)

Anledningen till att de hade ändrat inskicknings systemet berode på (enligt dem...) att folk hade haft svårt att knappa in koderna. (ja, det var ju svårt :rolleyes: ) Det var allmänt strul med sidan.

Jo jag tackar jag... :D

Så summan av kardemumman är att, ja, de som hann knappa in sina koder kan se fram emot att en(?) "trevlig" film kommer att dimpa ner i brevlådan innom en snar framtid.

En än gång, medela gärna när ni får filmen så att vi vet när utskicken har börjat. :D

Håller lite koll efter nästa roliga kampanj som vi kan utnyt... eh... delta i. :D

:D på den asså hahahaha

Jahapp, då har man Lörd of War snart då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Pratade precis med Pågen.

Filmerna börjar skickas ut imorgon. Men det skickas i tur ordningen så det kan ta någon vecka innen alla har fått sina filmer. Och ja, alla som gjorde sin anmälan på hemsidan har lika stor rätt till sina filmer som de som skickade in en kupong ifrån affären.

Medela som sagt här, när ni fått er film.

Allt för er mina vänner. ^_^ /Vice.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...