eliizar Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vad tror ni? Trailer Sidan Jag tror den kommer antingen vara en blandning av chainsaw massacre eller saw. Men den kan ju vara bra som fan också, ska inte säga nått innan jag har sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Om jag tänker på rätt film så är det den som tydligen fick folk att svimma på biograferna. Alla mord ska vara så realistiska och detaljerade att man varnar folk som inte tål att se vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Om jag tänker på rätt film så är det den som tydligen fick folk att svimma på biograferna. Alla mord ska vara så realistiska och detaljerade att man varnar folk som inte tål att se vad som helst. Woha, den här ska jag se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 . http://www.undertexter.se/?p=recension_ark&id=251 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Mmh, den verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Såg den precis, den är helt sjuk! Jag tyckte saw filmerna var vidriga men det är är minst 10 ggr värre. Kan snabbt berätta att det är några ungdomar från USA som åkert ill något fattigt land i Europa, där finns det ett slags bordell, fast man får betala för att tortera folk istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ska se den i helgen tror min hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Trailern såg fräck ut, men jag har hört att den ska vara dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Finns den på nån tracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Finns den på nån tracker? Jag skickar ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Den sög! Händer inget i 50 minuter sen BANG allt i 10 sen är den slut. Ok att den är äcklig och "in you face" men fortfarande bara jobbig och kolla på, och det känns som att allt sitter för löst för att den ska vara trovärdig. Redigerad 8 mars, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ja, eliizar har rätt. Filmen sög verkligen. Om ni vill se en film som "Saw" så är denna långt ifrån. Jag och mina kompisar visste inte ens om det var en skräckfilm eller porrfilm vi kollade på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Förstår inte varför alla tjatar om att det verkar som en porrfilm? Dom har sex i en? två? scener och det har dom väl i vilken film som helst :S Tycker iaf den va bra Gillade "storyn" 3/5, fick ju 4/5 av undertexter Hur som helst måste jag passa på att fråga om någon vet om det har hänt något liknande sådant här i verkligheten? Låter otroligt men man vet aldrig Redigerad 8 mars, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ser vidrig ut. Blir väl till att se någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Må..ste..Se.. den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hur som helst måste jag passa på att fråga om någon vet om det har hänt något liknande sådant här i verkligheten? Låter otroligt men man vet aldrig Det ska ju vara verklighetsbaserat så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Det med som ska vara taget från verkligheten är troligtvis de sätt människor har blivit torterade på, kanske någon har fått hälen avklippt eller fått diverse saker i magen. Jag är varken lättskrämd och blir inte äcklad så lätt men jag gillar inte sådana här filmer. Men kanske tittar man på den någon gång, får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det med som ska vara taget från verkligheten är troligtvis de sätt människor har blivit torterade på, kanske någon har fått hälen avklippt eller fått diverse saker i magen. Jo antagligen, låter lite väl skumt om det fanns sådana här "tortyrbordell" på riktigt där man fick betala några 100 tusen för att tortera och döda någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nu har jag filmen iaf. Kanske ser den i helgen insvept i ett täcke och med lurar och te/cola, det ultimata skräckfilmsupplägget. Vet inte hur bra den är dock, men den verkar ju vara okej enligt en del här. Och värdelös enligt en del. Vet inte hur bra jag gillar slafsfilmer, men jag får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det ska ju vara verklighetsbaserat så. San och san, den är ett hopkok av en massa "sanna" saker.. Finns en massa att läsa här - under "true facts". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts