Jump to content

Hostel


eliizar
 Share

Recommended Posts

Såg den precis, den är helt sjuk! Jag tyckte saw filmerna var vidriga men det är är minst 10 ggr värre.

Kan snabbt berätta att det är några ungdomar från USA som åkert ill något fattigt land i Europa, där finns det ett slags bordell, fast man får betala för att tortera folk istället..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Den sög!

Händer inget i 50 minuter sen BANG allt i 10 sen är den slut.

Ok att den är äcklig och "in you face" men fortfarande bara jobbig och kolla

på, och det känns som att allt sitter för löst för att den ska vara trovärdig.

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför alla tjatar om att det verkar som en porrfilm? Dom har sex i en? två? scener och det har dom väl i vilken film som helst :S

Tycker iaf den va bra ^_^ Gillade "storyn" 3/5, fick ju 4/5 av undertexter :wub:

Hur som helst måste jag passa på att fråga om någon vet om det har hänt något liknande sådant här i verkligheten? Låter otroligt men man vet aldrig :)

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det med som ska vara taget från verkligheten är troligtvis de sätt människor har blivit torterade på, kanske någon har fått hälen avklippt eller fått diverse saker i magen.

Jag är varken lättskrämd och blir inte äcklad så lätt men jag gillar inte sådana här filmer. Men kanske tittar man på den någon gång, får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det med som ska vara taget från verkligheten är troligtvis de sätt människor har blivit torterade på, kanske någon har fått hälen avklippt eller fått diverse saker i magen.

Jo antagligen, låter lite väl skumt om det fanns sådana här "tortyrbordell" på riktigt där man fick betala några 100 tusen för att tortera och döda någon :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag filmen iaf. Kanske ser den i helgen insvept i ett täcke och med lurar och te/cola, det ultimata skräckfilmsupplägget.

Vet inte hur bra den är dock, men den verkar ju vara okej enligt en del här. Och värdelös enligt en del. Vet inte hur bra jag gillar slafsfilmer, men jag får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...