Jump to content

Det här ni!!!!!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS ;P:angry: ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter ;P-_-:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS :blink:;) ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter ;P-_-:blink:

Coolt! B)

Tjata på honom att han ska skicka den till hultan så att han kan lägga ut den på Sveriges bästa gtasajt

Gtasajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS :blink:;) ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter ;P-_-:blink:

coolt...behöver han/hon någon hjälp me skinsen eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han vägrar att lägga ut det på gtasajten (det är ingen bra sajt enligt honom -_-;P ) och han har bara en super dålig screenshot som man inte ser var det föreställer??? ;P;P men jag vet inte vilka sajter han brukar skicka sina mods till (sorry)!!!!! men om jag får reda på det ska jag skicka det ;P

PS. han tror han blir klar med det nån gång i mitten på februari!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
BREAKING NEWS!!!!!! hans dator har "krashat" och han har fortfarande inte hittat filerna :huh::huh: :'( så det är inte säkert att den finns kvar!!!! :rolleyes: :'( och om den inte finns det så tänker han inte göra om den för han orkar inte!!!! (w00t)

Ursäkta men *host*detta*host*lät*host*som*host*en*host*lögn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...