Jump to content

SilkRoad


Colan K
 Share

Recommended Posts

Roligt!

Skriv vad du nickar här, så kontaktar jag dig ingame.

Förresten... powerlvl av en lvl 39? :w000t:

Bättre än inget, men lite dålig killrate kanske.

Njao kanske det, fast han är Wizz och 1-shot killar oftast med sina AOE....Inte så pjåkigt faktiskt >_<

Hursomhelst så fixar jag en char om typ 10 min, kontaktar dig då....Du nickar Toxie va? (Utgår från dina postade bilder)

E~D~I~T

Såja, skapat en char, Nickar _RaydenX_ ..Så PMa när du är online!

Btw blev förvånad över hur lite människor det finns i Jangan..I Venus är det jämt fullt xD Finns väl inte lika många low-lvls i Aege.

Redigerad av Zyrax
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är sant, speciellt europe städerna, Constantinople är ganska tom ungefär som Jangan, Samarkand är det väl liv i men inte lika mycket som i Donwhang (dä sjuder det 24/7), och Hotan, fullt.

ser du Underd0se så är det jag. Eller naturokt, fast är inte inne på han så ofta >_<

Ja det finns väl inte någon server där varken Donwhang eller Hotan inte är full? :w000t:

Jasså, så du spelar alltså Silk? Vilken lvl är dina chars då?

Redigerad av Zyrax
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njao kanske det, fast han är Wizz och 1-shot killar oftast med sina AOE....Inte så pjåkigt faktiskt :>

Du nickar Toxie va?

Såja, skapat en char, Nickar _RaydenX_ ..Så PMa när du är online!

Btw blev förvånad över hur lite människor det finns i Jangan..I Venus är det jämt fullt xD Finns väl inte lika många low-lvls i Aege.

Alltså... jag menade att han dödar 2x mobs, som bara är några levels över din lvl :)

Du hade fått mer exp/sxp om det vart lite högre lvls på monstren.

Jag nickar Toxie.

Jag PM:ar dig snart, när jag fått kontakt med mitt pfarm party :P

Det är faktist lite synd att det är så få lowlvls... det var fullt för ett år sedan.

Fast å andra sidan betyder det att det finns fler highlevels att ha kul med. (Tvärr också jobbiga... och så är priserna på 9D sjuka O.o)

Trevligt med många sos! ;)

Visste inte att du var i Northstar. Är dom schyssta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Northstar är en fantastiskt härlig guild, ioförsig så har jag ju varit med dom här sedan 06.. (inte alla, Alvera och eZ är väl dom jag känner bäst.., och nåra till, men det är en hel del nya i den här guilden) Men dom är väldans trevlig, och allt jävla skitsnack om att vi förstörde PureWhite är bara bullshit.. så att du vet :>

Ja, jag tycker det är väldans härligt med sos, synd bara på chestet, failade +5 och fick ner den till 0 igen, har inte haft pengar eller lust att försöka mer :)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Northstar är en fantastiskt härlig guild, ioförsig så har jag ju varit med dom här sedan 06.. (inte alla, Alvera och eZ är väl dom jag känner bäst.., och nåra till, men det är en hel del nya i den här guilden) Men dom är väldans trevlig, och allt jävla skitsnack om att vi förstörde PureWhite är bara bullshit.. så att du vet :)

Ja, jag tycker det är väldans härligt med sos, synd bara på chestet, failade +5 och fick ner den till 0 igen, har inte haft pengar eller lust att försöka mer :P

Haha, det var ju ni och Oblivion_KB som crashade PureWhite!

När ni stack blev det en riktig öken i PW.

Iaf... efter att ha kollat lite på eZ's gear... 8D!!?

Varför har han inte fixat lite 9D och ett lite bättre vapen?

Hörde att han vart hackad ell nåt sånt, när han var i PW.

Synd att du failade till +5...

Jag hatar verkligen att fail till +5 :>

På min 80+5 glaive räckte det med ~25 weapon elixirs för att gå från +0 ---> +5, men på min 85 glaive så har jag spenderat runt 40 weapon elixirs och har fortfarande inte fått +5 >____<

Dags för ett nytt försök ikväll.

@Zyrax

Hoppas du är online nån timme till, eftersom dom fortfarande är afk ;)

Sedan kan du passa på att ta dig till Samarkand. Vi är där.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice, nice :)

Alltså... jag menade att han dödar 2x mobs, som bara är några levels över din lvl :P

Du hade fått mer exp/sxp om det vart lite högre lvls på monstren.

Ah, jo det är sant. Hade faktiskt förväntat mig mer EXP/SP. På min char på Eldorado var man med i en svensk guild/academy. Där blev man rejält powerfarmad av 2st lvl 50+. Gick från lvl 20 till 25 med en 7 gap på en dag! Powerfarm at Ongs = Godly EXP/SP :>

Jag nickar Toxie.

Jag PM:ar dig snart, när jag fått kontakt med mitt pfarm party ;)

Låter finfint. ^^ Tar väl och levlar så gott jag kan under tiden.

Edit: Eftersom det är sommarlov och att jag inte har något speciellt alls att göra på dagarna spelar jag (ohälsosamt) mycket på dagarna. Kommer nog vara online tills 2-3 tiden idag. ;)

Redigerad av Zyrax
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var ju ni och Oblivion_KB som crashade PureWhite!

När ni stack blev det en riktig öken i PW.

Jag vet ^^

Men, jag har snackat med monta och då berättade han då the_nutter skapade OKB, och fick med sig de flesta HL, ett krav var dock att dom var "legit" (vi har ett förbannat bra exempel på Fistis t.ex, för 2 veckor sen var han 72...nu är han 85 och ville så gärna byta mot min glaiver, på 57.. och ja, det var inget scam, han var seriös). Men monta kommer börja spela ganska snart igen och då så kommer han fixa upp PW... En del kommer nog resigna till PW från NS då.

Nu låter väl det här som nåt bara för att kasta skit på OKB, men det är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ^^

Men, jag har snackat med monta och då berättade han då the_nutter skapade OKB, och fick med sig de flesta HL, ett krav var dock att dom var "legit" (vi har ett förbannat bra exempel på Fistis t.ex, för 2 veckor sen var han 72...nu är han 85 och ville så gärna byta mot min glaiver, på 57.. och ja, det var inget scam, han var seriös). Men monta kommer börja spela ganska snart igen och då så kommer han fixa upp PW... En del kommer nog resigna till PW från NS då.

Nu låter väl det här som nåt bara för att kasta skit på OKB, men det är sant.

Ehehe, lite överdrivet :)

Det kanske tog 3 veckor, 2 är för lite, om man inte blev powerlvlad till 79 förstås.

Trevligt att PW kommer tillbaka lite då.

--

Edit:

Dålig engelska, men bra film :>

[youtube-old]Os1Jd9yXnRw[/youtube-old]

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

Jag venne, tror det är för han inte har Heuksal passive .. och ja.

Varför skulle en INT S/S ha heuksal passive!?

Han har nog inte pimpade gears med massa STR och HP :mf_doof:

Har du vart och kört CTF med den?

Det är skoj.

Jag köpte en lvl 16+3 SoM glaive nyss.

Ikväll är det dags för ++'ing av diverse grejer, b.la den där glaive:n...

NPC:ade en hög med shield elixirs. Det betyder att jag har ett överflöd av elixirs, så om någon behöver elixirs, PM:a mig.

---

UPDATE:

Fy fan... :whistling:

Nu har jag spenderat ytterligare 39 weapon elixirs på glaiven som vägrar bli +5. Totalt har jag spenderat 120+ elixirs på den. Om man lägger till kostnaden av vapnet då jag köpte den så går det upp i 70 mil...

Blev tillräckligt sur på alchemy för att impulsköpa en 85+5 glaive för 60 mil (Bra pris!! O.o).

Sen sorterade jag mitt storage, och det visade sig att har 1½ sida med Acc. Elix, 1 sida Prot. Elix och 2 Shield Elix. Sedan hade jag tydligen glömt 1 Wep. Elix.

Menmen... >____<

Fattig igen :S >50 mil

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Sniper

Nej, jag har inte kört CTF. Grindar mest, Så gubben kommer nog ta lvl 78 på söndag/Måndag.

Gubben har 4-6STR på alla sina gears.. men men Utan jewelery.

Fixade nyss bort alla elixirs till en annan gubbe (annat account).

Elixirs droppar ju som ja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Idag, eller rättare sagt imorse, var det dags för ytterligare ett Fortress War (som sker varannan torsdag).

I detta FW var det guilden Stronghold i ADG union som ägde fästningen. Stronghold, tillsammans med hela ADG Union, skyddade sin fästning från attack av diverse guilds.

Hela Thiefsquad Union (som jag är med i) hade slutit fred med turkarna, under attacken, som inte fungerade sådär jättebra... Några av dom attackerade oss och några av oss attackerade dom.

Iallafall...

Det här är en av tre teleporter för att ta sig in i Jangan Fortress... Detta är 1/3 av alla som skulle delta i Jangan Fortress War.

Vi fick ett "varmt" välkomnande...

Det är här man Respawnar när man dör, om man har en Command Post, annars är det utanför Fortress War, i Jangan.

Såhär såg våran Command Post ut.

Efter att ha dött på väg tillbaka.

In the middle of the action!

Lite tydligare bild...

Det var ju inte direkt konstigt att man blev nermejad när man hamrade på porten där nere med alla Wizards och Nukers som stod där uppe...

De försvarande guilderna kan släppa lös Fortress Monsters, som har mycket HP oh skadar mycket. Jag tror dom är level 90. Dom vandrar fritt innanför portarna och attackerar alla fiender i närheten.

Precis innanför portarna.

Ett Defence Tower blir attackerat. Tyvärr är det massor som skriker på "res", som cloggade igen chatten.

Alla sådana Towers attackerar tillbaka, som ni ser i denna bild.

Attacken mot Fortress Heart!

RevolutioN tog somsagt över Jangan Fortress. Eftersom dom är i våran Union fick vi försvara.

Det går till så att det är en timelimit på 2 timmar, inom dom två timmarna kan Jangan Fortress byta ägare många gånger, men det är dom som ockuperar Fortress när tiden går ut som blir ägare till Jangan Fortress.

Jag, i närbild, inne i Jangan Fortress, efter att våran Union tagit över Jangan Fortress.

Bild på mig, igen.

Såhär såg det ut när vi skulle försvara East Gate (innan dom attackerade).

Eftersom det var tråkigt att stå på gaten så teleporterade jag och några andra ner utanför gaten och började röja lite.

Tillslut verkar det som dom fick lov att zerka mig för att jag skulle dö. Haha!

RevolutioN i våran untion vann Fortress och är ägare, minst till nästa Fortress War.

Det hela var mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara!

Ser fram emot nästa FW, om två veckor! Innan dess så kommer jag iaf vara lvl 90 ^_^

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...