Jump to content

SilkRoad


Colan K
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En ny kille på sidan som undrar om nån svensk vill lira med mig på servern aege. servern är ju full med turkar som inte kan engelska. har läst lite på det här sidan. spelar ni fortfarande sro eller har alla slutat??

Jag lirar lite då och då, fast på servern Uranus. Gamla servrar är alldelles för svåra att logga in i på utan premium i mitt tycke. :sick:

Min char btw --> http://www.rev6.com/player.asp?id=1753522

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ny kille på sidan som undrar om nån svensk vill lira med mig på servern aege. servern är ju full med turkar som inte kan engelska. har läst lite på det här sidan. spelar ni fortfarande sro eller har alla slutat??

Alla har nog slutat, och alla servers är fyllda med turkar nu :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gör en ny gubbe då^^ då kan vi lira tillsammans om du orkar.Vad för spel spelar ni iställe för silkroad då??

Du fattar nog inte hur segt det är att lvla 1-90 "förhand", Sen måste han farma igen, och det går fortare med en lvl 90 char, så nja.

Tar ju bara ~300 dagar att lvla till 90 (typ), Sen tror jag du inte kan spelet och kommer utforska osv. man är ganska less så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du fattar nog inte hur segt det är att lvla 1-90 "förhand", Sen måste han farma igen, och det går fortare med en lvl 90 char, så nja.

Tar ju bara ~300 dagar att lvla till 90 (typ), Sen tror jag du inte kan spelet och kommer utforska osv. man är ganska less så att säga.

Precis.

Ifall jag velat levla igen så hade jag kunnat det eftersom jag redan har ett antal farmade lowbies.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han inte fattar hur jävla segt det går att lvla, farma & fixa en hyffsat bra 90 gubbe, Det tar ju förjävla lång tid rent ut sagt. så.. ja

Det var ju trots allt kul i början när SRO var nytt och outforskat, men på den tiden så fanns det ju inte heller några "irriterande" personer eller andra system-abusers (eller bara få av dom som ändå var outcasts)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...