Sniper Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Level 31 Ekonomin är dock god för mig,har 13 miljoner.(och grejer för säkert 2-3) Antar att du är STR, så stanna vid Hyeongcheons (what ever ), tills lvl 32, sen skaffar du nytt vapen och springer ner till Oasis och dödar Flowers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Antar att du är STR, så stanna vid Hyeongcheons (what ever ), tills lvl 32, sen skaffar du nytt vapen och springer ner till Oasis och dödar Flowers. Haha,förra veckan var jag och köttade bandit followers eller vad dom nu heter Och jag grindade en halv level på blood death flowers vid level 29. Men ja,nu håller jag på med hy's igen(läs: sen jag slutade) Redigerad 1 maj, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Haha,förra veckan var jag och köttade bandit followers eller vad dom nu heter Och jag grindade en halv level på blood death flowers vid level 29. Men ja,nu håller jag på med hy's igen(läs: sen jag slutade) Jaja... Jag kunde ocks¨döda sådana vid din lvl, men det är inte det viktiga. Det viktiga är att få maximalt med xp på minst tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jaja... Jag kunde ocks¨döda sådana vid din lvl, men det är inte det viktiga. Det viktiga är att få maximalt med xp på minst tid. japp,det vet jag redan,och det spelar inte så stor roll heller,jag har slutat och avinstallerat spelet (enda sättet för mig att verkligen sluta med ett spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 japp,det vet jag redan,och det spelar inte så stor roll heller,jag har slutat och avinstallerat spelet (enda sättet för mig att verkligen sluta med ett spel) Slutat spela jag med Eller lite iaf... Ska spela lite San Andreas igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Bump Bump. Har alla slutat lira eller? För nu är jag i min värsta SRO period nånsin ^^ Och jag har även startat en ny på servern Alexander lvl 18 men väldigt snart lvl 19 Nickar McGuigan ba så ni vet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Imorgon kommer ju "Legend 1". Europe sro, 80 skills etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Bump Bump. Har alla slutat lira eller? För nu är jag i min värsta SRO period nånsin ^^ Och jag har även startat en ny på servern Alexander lvl 18 men väldigt snart lvl 19 Nickar McGuigan ba så ni vet =) Jag har iaf slutat lira sro. Dålig service, laggar. Suger allmänt nu efter att alla turkar har invarderat. Imorgon kommer ju "Legend 1". Europe sro, 80 skills etc. Ser trevligt ut... kanske borde logga in med min 77:a och checka läget Om jag kommer in alltså... serverkapaciteten är ju sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag har iaf slutat lira sro. Dålig service, laggar. Suger allmänt nu efter att alla turkar har invarderat. Laggar inte så mkt numera, dålig service vettefan egentligen. Men turkarna, jo jag fattar vad du menar, att dom inte kan röra sig tillbaka till KOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur går det med bottandet iwex? -- Jag kommer då inte komma tillbaka.. Orka silkroad,kanske loggar in o kollar men börja igen,nä tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hur går det med bottandet iwex? Han bottar inte, det är hans flickvän som gör det Själv så har jag slutat spela. (dra egna slutsatser) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hur går det med bottandet iwex? -- Jag kommer då inte komma tillbaka.. Orka silkroad,kanske loggar in o kollar men börja igen,nä tack.. Spelar inte längre eller har en 75 + 57. Han bottar inte, det är hans flickvän som gör det Själv så har jag slutat spela. (dra egna slutsatser) Ska du säga som bottade 40-77 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Ska du säga som bottade 40-77 ? 60 ska det vara. Jag ska säga det ja, eftersom jag redan sagt att jag bottar tidigare i tråden. I have nothing to confess Redigerad 19 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Dags för EUROPE! Håller på att ladda ner europe nu,trögt som fan.. Verkar ganska roligt,inte cleric dock,haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Dags för EUROPE! Håller på att ladda ner europe nu,trögt som fan.. Verkar ganska roligt,inte cleric dock,haha Har tankat hem skiten, testat, kuligt faktist... Otroligt bra gjort att det är som ett expansionspaket till vanliga Silkroad, och att man kan välja om man vill spela "chinese" eller "europe" fast, när jag spelade igår så kraschade spelet och nått felmeddelande kom upp, om samma sak händer igen så visar jag Redigerad 28 juli, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Har tankat hem skiten, testat, kuligt faktist... Otroligt bra gjort att det är som ett expansionspaket till vanliga Silkroad, och att man kan välja om man vill spela "chinese" eller "europe" fast, när jag spelade igår så kraschade spelet och nått felmeddelande kom upp, om samma sak händer igen så visar jag Runtime error? Fick det en sådär 5 minuter in i spelet sen avslutade jag o avinstallerade. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Runtime error? Fick det en sådär 5 minuter in i spelet sen avslutade jag o avinstallerade. =) Jo det hände för mig igen.... Och att spelet ska ta sån jävla tid att starta, seriöst, tar säkert 2-3 min för mig att få igång det O.O Kul så länge det varade, R.I.P silkroad *uninstall* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Borde nog testa det... alltså att kolla runt lite med min 77 Ingen i Europe är väl 80 än? WTF kSRO får Deg 10 med capraise till lvl 100 och nya skills/areas >_> Hmm, new dungeon, nya PvP arenor Redigerad 3 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Borde nog testa det... alltså att kolla runt lite med min 77 Ingen i Europe är väl 80 än? WTF kSRO får Deg 10 med capraise till lvl 100 och nya skills/areas >_> Hmm, new dungeon, nya PvP arenor Näe,inte än,men många blir bara powerlevlad,lamt som fan tycker jag men.. Det kommer väl ta en 3-5 veckor innan nån tar 80? Och korea,dom är ju riktiga svin,deras servrar är jämt populated(okej,våra är också det nu men inte så länge till tror ja) -- Förresten,jag gav det en chans,och jag tog faktiskt level 32. Men suck,så tråkiga dessa blomfanskap är. Redigerad 3 augusti, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Kollade in Europe... skittråkigt faktist... gillar dock idén med "Partymobs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts