Jump to content

SilkRoad


Colan K
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Detalj karta, hur det ser ut nu (Ränkna bort delen t. vänster (Western Asia), det är bara korea som har den nu)

Spelet är jättestort, från den första staden (den röda t. vänster) till Eastern Ferry tar det 10 min att springa! Eastern ferry är den "båt" symbol som är längst till vänster.

post-23-1139901025_thumb.jpg

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och 2 RL polare började spela idag. Ganska nyss faktist.

Och jag tänkte komma in på Cold Magic skills. Men jag har inte hittat hur jag använder magierna än. Är det någon viss lvl och magic lvl man behöver?

Har för mig att du måste vara minst lvl 5 för att börja använda olika forces, men du kan ju hålla på att uppgradera innan också.

För att komma in i skills där du har Forces tryck bara på "S" och sen Force

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Um, får jag fråga Sniper varför man inte får sätta mer på skillsen efter lvl 5 förrän lvl 12? Jag har inte gjort det, men det är jävligt frestande. Speciellt eftersom jag inte vet varför jag inte får göra det.

Om din mastery level är lägre än din vanliga level så får du mer skill points än vanliga xp, hängeru me?

Alltså kan man få oerhört många skill points genom att hålla bak sin skill mastery ett tag. Detta kallas sp farming >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om din mastery level är lägre än din vanliga level så får du mer skill points än vanliga xp, hängeru me?

Alltså kan man få oerhört många skill points genom att hålla bak sin skill mastery ett tag. Detta kallas sp farming :huh:

Ah, clever. Level 9, har 62 skill points. >_<

*L'Edith*

Hubbert: Sure thing, möt mig vid södra porten. Vad heter du?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...