Jump to content

Din favorit karaktär i film


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

STOR BOKSTAV

Ganz_as_Hitler_450_633764_0.jpg

Efter att ha sett Undergången för inte så länge sedan blev jag relativt kär i Bruno Ganz prestation som Hitler i filmen. Adolf Hitler har jag annars svårt att ge gott tycke för, men i den här filmen gestaltas han galant och lyfter fram ett äckelstort intresse hos mig. Otherwise kan den nämnda diktatorn äta utdaterade kalaspuffar.

En annan goding inom filmen är exempelvis Don Vito Corleone i Gudfadern. Puss på honom.

Yoda rockar rätt fräckt också.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha sett Undergången för inte så länge sedan blev jag relativt kär i Bruno Ganz prestation som Hitler i filmen. Adolf Hitler har jag annars svårt att ge gott tycke för, men i den här filmen gestaltas han galant och lyfter fram ett äckelstort intresse hos mig. Otherwise kan den nämnda diktatorn äta utdaterade kalaspuffar.

Ah, det var onekligen en bra skådespelarprestation.

Dock inte en favoritkaraktär, nej! Tihi.

Annan favoritskådespelarprestation: Peter Lorre i M. Resten av skådespelarensamblen är även den finemang.

Och för att inte ens gå in på alla fina saker de röker! Ojoj! I ett flertal scener så ser man inte skådespelarna pga. all rök som far runt från deras gigantiska rökverk, heho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...