Jump to content

Filmer du INTE vill se


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag vill inte se Narnia, jag läste några sidor i första boken när mamma köpte alla sju till mig, men det var så dåligt enligt min mening att jag inte läste tillräckligt mycket för att läsa klart första kapitlett.

Så, Narnia vill jag inte se.

Du måste skojja med mig? ärligt talat! skit i jävla böcker! kolla på filmen? :P

Narnia är en av mina bästa filmer jag någonsin sett.

@ Crusader: Blade II är ju ass bra? herregud! är det ingen som gillar Action filmer? eller är det för mycket "Svenska filmer" i er? :P

@ Frenzy: Håller med dig! ;)

@ KalleR: Sagan om ringen är ju as bra! ^_^

Tillbaka till frågan... en film jag inte vill se? hmm... finns inga. Jag gillar alla filmer. :P

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle aldrig vilja se hela Star wars eller Sagan om ringen-trilogin, rent ut sagt hatar dem, puckad handling, stridsscenerna luktar b-film, långtråkigt och helt uselt ^_^

Du har säkerligen inte särskilt stor filmkunskap, om du kallar LotR- trilogin för b- filmer. Star Wars- trilogin spelades in 1977 - 1983, så att jämföra specialeffekterna i dem och i dagens filmer är som att ha kukmätartävling mellan kille och tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste skojja med mig? ärligt talat! skit i jävla böcker! kolla på filmen? ^_^

Narnia är en av mina bästa filmer jag någonsin sett.

Snälla: ge mig en motivering till det. Hur i hela friden kan den filmen vara en av de bästa man någonsin har sett? Den var knappast storslagen (vilket är det enda som kan göra att en sån där fantasy-klychig film blir mer än underhållande). Eller?

Du måste ha en stark relation till böckerna innan, för att kunna kalla det en av de bästa någonsin, eller? Själv tyckte jag bara att den var 'underhållande'; på sin höjd 'bra'. Helt okej, that is. Heho. Fast jag är ju inte inne på den typen av filmer heller, s'att..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla: ge mig en motivering till det. Hur i hela friden kan den filmen vara en av de bästa man någonsin har sett? Den var knappast storslagen (vilket är det enda som kan göra att en sån där fantasy-klychig film blir mer än underhållande). Eller?

Du måste ha en stark relation till böckerna innan, för att kunna kalla det en av de bästa någonsin, eller? Själv tyckte jag bara att den var 'underhållande'; på sin höjd 'bra'. Helt okej, that is. Heho. Fast jag är ju inte inne på den typen av filmer heller, s'att..

Glöm inte att vi inte har samma film smaker ^_^

Jag tyckte Narnia va bra. Andra tycker den är dålig. Vissa gillar romans. Jag gillar själv action, fantasy och äventyr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Crusader: Blade II är ju ass bra? herregud! är det ingen som gillar Action filmer? eller är det för mycket "Svenska filmer" i er? ^_^

Usch, tål inte Svenska filmer. De är så B. Jag älskar action filmer. Men Storyn i Blade II är så usel liksom det usla slutet. Ettan var riktigt bra vilket gjorde 2:an till en stor besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...