Jump to content

Filmer du INTE vill se


Jacker
 Share

Recommended Posts

Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se?

Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje.

Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se?

Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje.

Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen?

Säker på att det inte var någon sjuk fetisch-porrfilm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se?

Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje.

Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen?

Slurp, den måste genast införskaffas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sideways var boring.

ETT ord till och jag LOVAR att jag kommer göra NÅGOT som du kan MÖJLIGTVIS bli sur över.

Sideways var ju trevlig! Paul Giomatti är ju min hjälte. Aah. "You're chewing GUM?!"

Fast jag antar att det inte är en film för hormonstinna pojkar som sitter och pimplar öl på helgerna bara för att bli full...

Gör du det? Jag har ingen aning. Jag ville bara vara sådär lagomt fördomsfull och cynisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seg film som var seg och typiskt okkisk.

Ye, såna filmer är jobbiga om man är pigg och nykter.

Någon jag absolut inte vill se är Mulholland Drive. Den verkar bra och så, men att döma av min mors och min mors killes desperata försök att få någon förståelse om den, så tror jag att jag skulle få huvudvärk. Jag nöjer mig med att ha sett de heta lesbiska sexscenerna. (^^,)

Remember kids, bobbies > everything.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ye, såna filmer är jobbiga om man är pigg och nykter.

Någon jag absolut inte vill se är Mulholland Drive. Den verkar bra och så, men att döma av min mors och min mors killes desperata försök att få någon förståelse om den, så tror jag att jag skulle få huvudvärk. Jag nöjer mig med att ha sett de heta lesbiska sexscenerna. (^^,)

Remember kids, bobbies > everything.

Tja, om man inte har något annat att göra så kan man ju älta sig igenom en film för en liten girl'n girl-scen. Låter lovande ^_^

(På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, om man inte har något annat att göra så kan man ju älta sig igenom en film för en liten girl'n girl-scen. Låter lovande ^_^

(På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?)

Ja, jag börjar alltid svettas och har lust att gå därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...