Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Teh Spoils:

Jävligt spännande avsnitt. Gött att dom fått tillbaka den känslan igen.

Jag var fan 100 på att det va bruden som hade tjallat på Tweener. Så fel man kan ha. Man får nästan lite sympati för tjejen, eftersom hon inget vet.

Och som sagt, synd att våran svensk va tvungen att dö. Skulle gärna viljat se mer av honom i serien.

Och till sist, Lincoln och Michael är fan ett radarpar. Båda är jävligt listiga och sluga. Klockrent när han drog fram magasinet ur fickan. ÄGD SLYNA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, avsnitt 02 04 var bra. Tycker dock inte det var lika bra som de tidigare avsnitten.

Tycker det var det bästa hittills denna säsong. (s02e04)

Börjat fundera lite på hur det går när michael och lincoln kommer till Utah (för jag är säker på att de dyker upp där) finns inga pengar alls? Hinner någon annan före?...tror inte att de kommer få de utan problem iallafall ;)

Varna för spoilers ditt rövhål/ Kalle

'Edit:Öhmm vet inte vad jag spoilade men jag gillar dig också'

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det var det bästa hittills denna säsong. (s02e04)

Börjat fundera lite på hur det går när michael och lincoln kommer till Utah (för jag är säker på att de dyker upp där) finns inga pengar alls? Hinner någon annan före?...tror inte att de kommer få de utan problem iallafall :lol:

SPOILTAGS!

Redigerad av Jocken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, avsnitt 4 var som många tidigare sagt det bästa av den andra säsongen än så länge.

Nu till zé spoils!

*F-A-N att Stormare fick lov att dö. Peter Stormare har länge varit en av mina favoritskådespelare och var även favoriten i serien. Misstänkte inte alls att han gick i någon fälla. Kände mig dock säker på att Tweener skulle åka dit, men så var det då inte. Tyckte att det var lite väl snabba vändningar i scenerna med Scofield-bröderna och Bellick, (dock hade hon ukrainskan ett jäääkligt nice ass).

Åter igen, fan Stormare...*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för länkarna, spännande -_-, vart hittar du dem?

...eller letar du på youtube med jämna mellanrum?

Den första av dom hittade jag på en annan sida där de diskuterar Prison Break, och den andra hittade jag när jag tittade runt på youtube efteråt. Brukar söka på youtube med jämna mellanrum men jag hittar oftast länkarna på andra hemsidor ändå. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett 5:e avsnittet nu, tyckte att avsnittet var rätt bra =)

Spoiler

Undra hur Michael och dom ska göra nu när dom har byggt över silot dom letade efter.. eller lurar T-Bag dom kanske? Fan börjar reta mig på att man inte har fått se Haywire än heller, hoppas att man får se honom under nästa avsnitt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett 5:e avsnittet nu, tyckte att avsnittet var rätt bra =)

Spoiler

Undra hur Michael och dom ska göra nu när dom har byggt över silot dom letade efter.. eller lurar T-Bag dom kanske? Fan börjar reta mig på att man inte har fått se Haywire än heller, hoppas att man får se honom under nästa avsnitt..

Mm, jag undrar också hur Michael ska göra nu. Men jag tror inte T-Bag lurar dom liksom. Det är ju inte så att han har en chans att smita iväg och ta pengarna för sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 5, ännu ett bra.

la Spoilö: Undrar verkligen hur dom kommer att göra nu när pengarna är överbyggda. Eller om dom blev uppgrävda och kom med dit dom dumpade all jord. Man blir lite stressadd då dom inte kan stanna nånstans särskilt länge utan att dom måste sticka igen, men känner sig verkligen som om dom verkligen måste dra så fort dom stannar till, det blir mycket stressigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa avsnitt kommer nog vara galet spännande!

Varför? Jo, de har då upptäckt att det har byggts ett helt samhälle över pengarna! De måste då lyckas ta sig genom staden och försöka gräva upp dom utan att bli igenkända av alla de som bor där. Samtidigt kom FBI på vart dom skulle i förra avsnittet så dom är på väg ner för att fånga dom. Butiksägaren som de band lär ta sig loss och jag har även en känsla av att Bellick lär komma tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

One big happy family.

Nu saknas det bara att Haywire kommer tillbaka i gruppen igen. Jag undrar hur de gör nu... Var det Tweener som tjallade eller tror ni polisen är där av en annan anledning? Tycker det är tråkigt att han hittade Tweener. Skulle vara skönt om han svängde runt och slog till agenten så han faller omkull och tog hans pistol.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...