Jump to content

G-unit vs G-u-not


YooSho
 Share

vem e skönast?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är löjligt att dom beefar, de skulle göra bättre musik om de jobbade mera tillsammans istället. Game kanske skulle uppmuntra 50 på att göra riktigt meningsfulla låtar och verkligen jobba på dom istället för att slänga iväg en massa. Visst, hans låtar låter bra, men vill man bli ihågkommen ska man ha nåt att säga. Och då menar jag nåt mer än "I don't give a fuck about The Game".

Sen tycker jag The Game är störtlöjlig, G-u-not, lol? Och han håller på hit och dit, ena stunden säger han att beefen är slut, sen fortsätter han själv utan att G-unit har släppt nåt sen han sa den var slut.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! har jag missat något? är inte så insatt i hiphop, men det jag vet är att jag inte hade hört The Game fören början av året och då gjorde han en låt med 50 Cent som han nu då tydligen inte gillar, sen släppte väl han en låt med Dr Dre där han rappar om hur han slagit igenom, och i den låten rappar han väl "Curtis Jackson made it and Marshall Mathers made it".

Det tolkar jag som att han tycker det är bra att dom kommit upp ur "slummen" och slagit igenom, och alla som vill kan göra detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! har jag missat något? är inte så insatt i hiphop, men det jag vet är att jag inte hade hört The Game fören början av året och då gjorde han en låt med 50 Cent som han nu då tydligen inte gillar, sen släppte väl han en låt med Dr Dre där han rappar om hur han slagit igenom, och i den låten rappar han väl "Curtis Jackson made it and Marshall Mathers made it".

Det tolkar jag som att han tycker det är bra att dom kommit upp ur "slummen" och slagit igenom, och alla som vill kan göra detsamma.

Den låten som The Game sjunger i heter Dreams. Och han sjunger att det var den dröm att jobba med Dr.Dre.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha visste det, alla skulle tycka det var löjligt, well i don't blame you, jag tycker också det e löjligt, men nu efter the game's 300 bars & running så tror jag inte 50cent förlåter honom ?

Alltså 300bars & Runnin vad är det för dizz med den? Ja fick en låt som heter så med The Game, Den är 45 sek lång och ja hör inga namnen i den eller nåt, vilka dizzar han igentligen? Har fel låt eller? JA röstar på The Game för han har N.W.A tatuerat på bröstet.(ja vet ja har sett det :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså 300bars & Runnin vad är det för dizz med den? Ja fick en låt som heter så med The Game, Den är 45 sek lång och ja hör inga namnen i den eller nåt, vilka dizzar han igentligen? Har fel låt eller? JA röstar på The Game för han har N.W.A tatuerat på bröstet.(ja vet ja har sett det :o )

Hahahha du har helt fel låt, 300 bars & runnin e 15-17 min nått ..

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...