Jump to content

G-unit vs G-u-not


YooSho
 Share

vem e skönast?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det märks att du e tjej ^_^ .....undrar hur många tjejer det finns på det här forumet :"> ...men du tycker inte att han gör bra musik eller?

Jorå, jag älskar hans musik också!

Vadfan, har ni inte koll på tjejerna? ;) Det är jag, Icebear, Icecandy och Yoshi_Bruden som är... "aktiva". Och den där staarfall eller vad hon heter... :ermm:

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå, jag älskar hans musik också!

Vadfan, har ni inte koll på tjejerna? :(  Det är jag, Icebear, Icecandy och Yoshi_Bruden som är... "aktiva". Och den där staarfall eller vad hon heter...  :unsure:

Okej då vet jag att det finns 5 "aktiva" tjejer på det här forumet. (w00t)

bra lära om man vill ha skoj :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nej, det står för "Guerilla", inte "Gorilla"... don't you worry your cute little head.

EDIT: Ehm... efter ett Wikipedia-besök är jag faktiskt konfunderad, också. Hade fått för mig att de kallade sig "Guerilla-Unit", men alla faktiska källor menar att de namngett sig själva efter primater. Jahapp.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nej, det står för "Guerilla", inte "Gorilla"... don't you worry your cute little head.

EDIT: Ehm... efter ett Wikipedia-besök är jag faktiskt konfunderad, också. Hade fått för mig att de kallade sig "Guerilla-Unit", men alla faktiska källor menar att de namngett sig själva efter primater. Jahapp.

Nej Det står för Gorilla det står stog det på fiftys tröja när han var med på Saturday Night Live. Guerilla är såna där galningar i djungeln (eller i dimman/ Guerillaz In Da Mist (w00t) ). Oj såg inte editen :P Med Gorilla menar dom väl typ såna här livvakter. Ni vet BIFFIGA MÄN I KOSTYM (JA SEXIGT :lol: )

Dom kallar man ju Gorillor. :lol:

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...