Jump to content

Tv-tips


Corleone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag följer

Kommissionen, tisdagar 21:00, SVT 1

Medicinmannen (bara för att den svenske kidnapparen är så gullig...), söndagar 21:00, TV4

Lost, onsdagar 21:00, TV4

Medium, torsdagar 21:00, TV4

Idol (ibland...), fredagar 20:00, TV4

Parlamentet, söndagar 20:30, TV4

Faktum, torsdagar 20:30, SVT2

Kobra, onsdagar 20:30, SVT2

That '70s Show, vardagar 17:05, TV4

Coupling, lördagar 19:30, SVT2

Filmklubben (ingen serie, men jag ska försöka se alltihop...) tisdagar 22:30, SVT1

Ja, det är det jag följer. Något att titta på varje kväll. Känns bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
A-Team är det enda programmet som jag orkar följa. Håller fortfarande måttet än idag. Hur kan man inte älska en serie där eldstrider bryter ut titt som tätt, fast ändå lyckas hålla dödsantalet på noll.

A-team äger! Min favorit e Frankie Santana. Han spelas av Eddie Velez som e en av mina favoriter. Men dem serier som jag följer e.

The OC: Börjar på onsdag. Jag tyckte Säsong 1 va jättebra, säsong 2 va tråkig, men sen kom Trey i säsong 3 och då blev det mer spännande. Men jag blir inte sur om jag missar ett avsnitt.

Desperate Housewives : Har börjat gilla den mer och mer. Blir bara lite sur om jag missar ett avsnitt.

Lost: Har sätt några avsnitt och tycker den e jättebra, men ska få låna säsong 1 av en kompis och sen säsong2.

Prison Break: Väldigt spännande. Blir sur om jag missar ett avsnitt.

Days of our Lives: Bästa serien av alla. har kollat på den sen 1998. Missar jag ett avsnitt får jag utbrott.

Oz: Också på delade förstaplats över bästa serie.

Joey: Älskar den serien. Den e bättre än Vänner.

8 Simple Rules: Älskar den också, men jag fattar inte varför TV3 bara slutade att visa den mitt i säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...