Jump to content

Jag blir så less!


 Share

Recommended Posts

Jag vågar tamefan inte skriva nått...Alla topics blir ju låsta hela tiden pågrund av att man måste söka!, Tar dom nån sorts plats också eller? Orka ha ett forum om man måste söka hela tiden och vara rädd att bli utkastad ur forumet när man skriver. Jag antar att jag får en varning, Men det bryr jag mig inte om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ganska så jobbigt då det ibland kan komma cirka 3 trådar om vad man ska göra på t. ex. Dam n' Blast på samma dag på grund av att dem som gör trådarna oftast bara inte orkar söka.

Det enda som är jobbigare är att ungefär 3 av 4 trådar har titeln "Hjälp!".

Sen kan det komma såna här trådar en gång i veckan eller så också, men det kommer så sällan så man hinner inte bli less på dem.

*rapporterad*

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SA-forumet har i skrivande stund närmare 95 000 inlägg så man kan anta att de flesta frågor redan har blivit besvarade. Att söka innan man skapar en ny topic tar ingen tid alls och då hittar man oftast svaret på sin fråga direkt och man behöver inte vänta på att någon ska svara i ens topic.

Och ja, allt som postas på forumet tar plats på servern så att om medlemmarna lär sig använda sökfunktionen får ni både svar snabbare och vi slipper slösa bort serverutrymme åt topics som redan finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar tamefan inte skriva nått...Alla topics blir ju låsta hela tiden pågrund av att man måste söka!, Tar dom nån sorts plats också eller? Orka ha ett forum om man måste söka hela tiden och vara rädd att bli utkastad ur forumet när man skriver. Jag antar att jag får en varning, Men det bryr jag mig inte om

Jag håller med dig ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar tamefan inte skriva nått...Alla topics blir ju låsta hela tiden pågrund av att man måste söka!, Tar dom nån sorts plats också eller? Orka ha ett forum om man måste söka hela tiden och vara rädd att bli utkastad ur forumet när man skriver. Jag antar att jag får en varning, Men det bryr jag mig inte om

Håller med...

Ni moderators kan ju passa på att ta bort alla gamla trådar! ;P

Redigerad av HajkeN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni moderators kan ju passa på att ta bort alla gamla trådar! >_<

Nej nu !

Tror du verkligen att dom har tid med att sitta och radera alla gammla topicar som ligger och dör någonstans i slutet(början) av San andreas forumet, jag tror dom har annat att göra t ex hålla ordning i forumen så att vi följer reglerna, dessutom tror jag att dom kanske har lite fritid så att dom inte har tid att hänga här 24/7 och sitta och lyssna på alla era klagomål hela tiden ,jag tror inte jag har sett något positivt skrivas till en mod i San Andreas forumet.

Så sluta klaga och var glad att det finns frivilligt folk som tar på sig det här jobbet att se till så forumet funkar som det ska, annars skulle det ju behöva läggas ner om det inte funkar, och det vill du ju inte eller hur ?

Edit : Stavfel i alla hast :shifty:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar tamefan inte skriva nått...Alla topics blir ju låsta hela tiden pågrund av att man måste söka!, Tar dom nån sorts plats också eller? Orka ha ett forum om man måste söka hela tiden och vara rädd att bli utkastad ur forumet när man skriver. Jag antar att jag får en varning, Men det bryr jag mig inte om

Håller med... faktiskt ganska jobbigt med alla rättare som ska skriva att man gör fel på något sätt... Skit jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar tamefan inte skriva nått...Alla topics blir ju låsta hela tiden pågrund av att man måste söka!, Tar dom nån sorts plats också eller? Orka ha ett forum om man måste söka hela tiden och vara rädd att bli utkastad ur forumet när man skriver. Jag antar att jag får en varning, Men det bryr jag mig inte om

Jag håller också med.

Och gör man en sökning och får upp en gammaltråd och svarar i den, får man skit för att man drar upp en gammal tråd.

Och just sökningar är inte alltid lätt, jag har sökt många gånger och fått många meddelanden att ordet jag sökte på inte fanns.

Jag tror dock inte det är fel på de som sköter om forumet, de har nog att göra ändå.

Fast rensning av gamla trådar skulle inte vara fel, varför skall de ligga och ta en massa plats om de inte används.

Tror det största problemet är alla medlemmar som är mod-vannabe.

Och att många av oss medlemmar är väldigt otrevliga mot varandra >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Komigen... håller absolut till fullo inte med. Visst, om man är ny på forumet och gör en topic då är det ju självklart ett undantag. Men alla som i skrivigt i den här topicen är ju förståndiga nog att söka. Men en sak hållar jag med om, om man skapar en tråd utan att tänka på att söka först så flippar ju hela forumet

ÅHHH!! n00WBIE!! LÄR DIG SÖKA FFS! ...

Lite svårt att kunna sådant om man e ny... right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, Jo det jag menade var ju att i ett forum skriver man, Men radera dom gamla topic grejerna så det blir lite mer som ett forum, Man skriver ju mer då SOM MAN GÖR I ETT FORUM. Annars kan ni ju göra nått sökmotor av det hela och skita i forumet. Men det är ju klart att det finns många onödiga ämnen som "Här Kan ni skriva vad ni vill" Osv ...Lås dom istället! DETTA ÄR ETT FORUM DÄR SKRIVER MAN INTE SÖKER FÖR DET ÄR MENINGEN MED ETT FORUM!! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...