Jump to content

Lite feeback bara.


forelli
 Share

Recommended Posts

Jag ville bara säja att jag tycker GTASajten skriver för få nyheter, och för sällan. Typ 3 ggr i veckan eller mindre. Dessutom är det oftast ingenting om coola mods. Ok, nyheterna som väl skrivs är nog bra, men är det någon som kollat http://grandtheftultra.i8.com/ Bilden kanske är bekant? eller nyheten om GTA:New York.

- Bra mod sajter. Varför skrivs ingenting om det?

Okey detta var ju bara nyheter om mods, men även annat intressant skulle vara trevligt att läsa om. Kolla vilken annan GTA Sajt som hälst GTA Online eller Planet Grand Theft Auto. Ja vill ju inte kritisera dem som säkert jobbar hårt med GTASajten varje dag, men man kanske skulle kunna tänka sig lite fler nyheter, lite oftare. Behöver inte vara så stora, lite små coola mods nyheter kanske.

P.S. Vill bara tipsa om en bra sajt GTA WIP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den mod avdelningen är ju inte HELLER uppdaterad. SÅ många mods som inte finns där. Men men... fattar kanske varför. Hoppas flera personer kommer att jobba med GTASajten i framtiden så att den kan ligga på topp!

Om du är missnöjd med gtamods är det ju bara att ladda upp mods själv, så får du

de mods som du vill :)

Redigerad av Scotty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den mod avdelningen är ju inte HELLER uppdaterad. SÅ många mods som inte finns där. Men men... fattar kanske varför. Hoppas flera personer kommer att jobba med GTASajten i framtiden så att den kan ligga på topp!

Idén med GTAmods är att allt ska laddas upp att tittarna. Är det något du saknar får du ladda upp det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Hultenius,
Jag ville bara säja att jag tycker GTASajten skriver för få nyheter, och för sällan. Typ 3 ggr i veckan eller mindre. Dessutom är det oftast ingenting om coola mods. Ok, nyheterna som väl skrivs är nog bra, men är det någon som kollat http://grandtheftultra.i8.com/ Bilden kanske är bekant? eller nyheten om GTA:New York.

- Bra mod sajter. Varför skrivs ingenting om det?

Okey detta var ju bara nyheter om mods, men även annat intressant skulle vara trevligt att läsa om. Kolla vilken annan GTA Sajt som hälst GTA Online eller Planet Grand Theft Auto. Ja vill ju inte kritisera dem som säkert jobbar hårt med GTASajten varje dag, men man kanske skulle kunna tänka sig lite fler nyheter, lite oftare. Behöver inte vara så stora, lite små coola mods nyheter kanske.

P.S. Vill bara tipsa om en bra sajt GTA WIP.

Såhär ligger det till, jag kommer givetvis försöka värva flera att skriva nyheter på GTASajten. Jag blev faktiskt lite överraskad över att ingen haft åsikter om det tidigare, håller på det hela taget med om kritiken. GTASajten håller inte alltid mottet.

GTASajten är en sajt som givetvis skall ligga på topp. – Alltid! Var så säker. Det är mitt mål.

Hoppas du har några mods du kan lägga upp på GTAMods, jag tror många skulle bli överlycklig. Ta t.ex. moden 'Get CJ high and drunk'. Den är min personliga favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer att försöka vaddå?!

Vem tror du att du är egentligen? :blink::angry:

Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr.

Ohh im so scared... det är mkt lättare för mig och andra mods att banna, än för honom att posta inlägg bakom proxy. så det handlar bara om uthållighet, förr eller senare tröttnar han

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr.

Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr.

...Och hur känner du honom? <_<

Kulit att utge sig för att vara någon annan. Snacka om indentites kris...

Duktigt genomskinligt att det inte är Hultenius.

Jag känner en Colombian som kan svenska och har speciell humor och han gör inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...