Jump to content

hmm...


fulodum
 Share

Recommended Posts

hittade detta i md's forum..

skrivet av någon okänd:

"Fake eller? Ett GTA3-tips...

Läste just på fuskarna.nu om ett GTA3-tips:

För att komma till Carser City måste du klara alla uppdrag, + alla hidden pakages, alla unika stunts, alla extra uppdrag (Marty Chonks, D-ice, El burro, och King Courtey) och alla rampages

I den hemliga staden kan du parkera hur många bilar du vill i din egen parkering. Det finns också; Mr. Woopees Galor, Jätte många Banshees, Infurnus och Cheetas, och ungefär 5 nya bilar.

Och den har "vita huset" i staden, Den är ungefär lika stor som Staunton Island och Portland tillsammans. Och du kan hoppa i en speciell svart bil, och en list kommer komma upp.

I listan innehåller alla ställen du kan åka på GTA3. Välj ett ställe och bilen kommer åka dit.

Är detta sant eller falskt? Om det stämmer, så drar jag direkt och spelar GTA3 som en dåre."

...slut på citat

låter ju inte speciellt sannolikt men sen såg ja ett screenshot

gta9_2692_0.jpg

de jag inte fattar e vart det är taget.. ja har inte sett den här byggnaden i varken portland, staunton eller ssv. att staden inte finns är nog ganska uppenbart men screenshotet.. hmm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är falskt!

Bilden ser ut att vara tagen från "skyville", en map-mod med en stad i luften över Staunton Island. Det tar tid att komma upp där men det är himla så härligt att åka rätt ut för kanten och studsa flera meter när man crashar på Staunton.

Banan går för övrigt att ladda ner här:

http://highscore.netfirms.com/skyville.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Hur förstorar man modellen så pass att den ser ut som en Boeing......om det inte är svårt kan du själv?

Coola ner dig, jag sa inte att jag vet hur man gör bara att det borde gå att göra eftersom det finns andra som gjort egna bilmods.

och vad är det för fel på en boeing i miniformat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men det är lite jobbigt när man vet att folk sliter med att göra mods till olika spel och så kommer andra som inte har nån aning om vad dom snackar om och säger....Det borde inte vara så svårt

Jag vill inte bråka om saken men har man det där programmet Z-modeller eller vad det hette och kan modda är det nog inte så svårt tror jag, jag säger inte att jag vet för jag har bara gjort mods till GTA1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...