Jump to content

Ang. "Tobias Nilsson"


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Hmm-- Undrar hur många det är som kommer ihåg Tobias Nilsson?

Nåja det kan ju vara jag som virrar, jag kommer inte ihåg exakt men jag tycks minnas att han skapat flera flera användare tidigare så jag undrar hur många han har nu-- då jag råkade se att han (Eller något som använder exakt samma namn.) skapat ännu en användare igår (Den 5:e Sept -05).

We have 7 134 registered members

The newest member is tobiasnilsson4

Most users ever online was 186 on Oct 24 2004, 21:16

Nåja, ber om ursäkt ifall han inte skapat nya användare tidigare eller liknande eller om det är helt fel kille, jag kan ju ha strulat till det i min hjärna, frågar mest för att jag är nyfiken. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh det kanske är en ny Tobias Nilsson vi ser. Han måste ju gilla GTAsajten annars så skulle han väl inte skapa nya medlemmar hela tiden.

Hoppas han har lärt sig att det heter Doherty och inte Dorthy. >_<

Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stor bokstav

http://www.tobiasnilsson-gta.net/gta

tror jag det är

Edit: Stavfel

Edit2:

Är han dum?

Salvatore är ju inte ny!

Inte Stallion Heller...Är Police Car nytt?

Ny information:

---Du spelar som Tony Cipriani

---Spelet utseplar sig i Libertycity 1998

---Du kan byta kläder

---Rockstar gams har inte bestämmt sig om det kommer att finnas flygplan i spelet

---Det kommer att finnas både blå och svarta polisbilar

---Nya karaktärer: Salvatore Leone, JD O'Toole

---Nya bilar: Poliec Car, Freeway, Yardielobo, PCJ 600, Enforcer, Stallion, Taxi, FBI Car, Bobcat, Landstalker

---Nya vapen: Pistol, Shotgun. Tec-9, Sawn-Off Shotgun, M4, Sniper Rifle

---Nya gäng: Yardie, Traids, Yakuza

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under

Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig.

Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i.

Själv tar jag ingens sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig.

Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i.

Själv tar jag ingens sida.

Det drabbar alla att han sabbar för Hultan, tänk på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig.

Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i.

Själv tar jag ingens sida.

Han spammar. Det är skäl nog att inte gilla honom, eller någon annan som spammar för den delen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade väldigt mycket med "wacko jacko" innan en dag plötsligt såg

han nazi skinet till VC och började ge mig order at inte gå in på gtasajten. Han sa också att han hade snackat med min farsa genom msn när jag var på fotbolls match med min pappa vi samma tillfälle. Om det är någon som borde kallas "wacko jacko" är det han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...