Jump to content

Ang. "Tobias Nilsson"


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Säger bara: Ignorering

Ignorerar man personen så tröttnar dom. Men då får man stå på sig. Säg inget. Svarar man på deras inlägg så blir detta ett sätt för att dom ska få "kraft" att fortsätta.

Så ignorering är det bästa på psykfall. En del tröttnar fort meddans en del tar längre tid. Men ger man dom ingen plats så försvinner dom.

Tyvärr så har Tobias fått en del svar på det han skrivit här, vilket gjort att han kommer tillbax.

:rolleyes: Ignorering :P

Funkar alltid, på Alla psykfall.

Tack för ordet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nu är hans sida typ nere ju hehe.

Tobias Nilsson-gta.net nerlagt?

Som många av er säkert redan har sett, har någon, förutom jag haft tillgång hit den senaste tiden. Det är egentligen ganska logiskt, när jag inte längre betalar sidan, att den inte är min till 100%. Men nu är lösenorden bytta, och jag har börjat prata med B-one.net om ett nytt medlemskap.

Från början var det tänkt att gamla Tobias Nilsson-gta.net bara skulle få stå när jag fortsätter på den nya versionen av sidan. Men tills dess får sidan stå som den är nu. Uppdateringar på hur den ser ut och hur det går kommer väldigt snart.

Med tanke på att det nya GTA-spelet, GTA: Liberty City Stories snart släpps, kommer jag snart att starta en temporär sida med nyhets uppdateringar.

Att släppa en ny version av Tobias Nilsson-gta.net är en sak man kommer att tjäna på just nu, när flera av dom andra stora Svenska GTA-sidorna börjar minska ner.

Är det något väldigt hög prioriterat någon vill, kan ni lägga till mig på MSN. Som det står ovan med dom andra GTA-sidorna, tror jag att det kan bli ganska många som lägger till mig, så allt spam och folk som vill gnälla är inte välkomna. Sånt blockeras direkt. Att dela ut administratörs eller moderator platser är heller inget jag har planerat just nu, så dom frågorna skulle jag helt vilja avböja så mycket det går. Adressen till min MSN är. tobiasnilsson9052000@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under

Jag stannar här :P vad har Hultenius fått för allt han har gjort för oss här? i stort sett ingenting.. och tobias nilsson vill bara jävlas! det är lågt till och med lägre än glocalnet (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...