Jump to content

Århundrades bugg


Danne
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.)

det har hänt mig också du vet det där uppdraget där man ska döda en gubbe med en skalpell där gubben ligger på ett sjukhus i någon yoga skola och jag hade gjort allt och sen när jag var på väg att klara banan (man skulle till en båt sen var det klart) då såg jag en hitman kopia av mig som gick in i en dörr, och jag sprang efter men i rummet var det en liten hall och det var mörkt men jag sköt honom lite så det kom blod och sen försvann han och jag trodde att han hade gått igenom en dörr men sen när jag satte på nightvision så såg jag att det var en vägg där så jag fatta ingenting men sen när jag ville tilbax så gick jag till dörren som jag kom ifrån och då stod det att dörren var låst! och jag hade inte sparat spelet så jag fick köra om uppdraget. :'(

P.S. han hade också solbrillor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...

När han redan dragit upp tråden: Det är sant. Det hände mig nyss. Jag tog pistolen, sprang igenom kontorslandskapet till vänster och fortsatte rakt fram där gubben man ska döda står (vet inte om det ska vara så för han verkar odödlig iaf). När jag sprang ut ur det rummet mötte jag mig själv, jag sprang efter mig själv och vid varje fiende gick han fram och slog på dom, inte sköt. Vi klarade oss ganska länge, men otroligt nog blev båda arresterade samtidigt.

Hoppas ni tror mig. Jag satt med mobilkameran i handen men glömde att trycka på "spela in" :lol:

Ska spela om uppdraget några gånger till så får vi se om det hela upprepas. Btw, ska gubben-man-ska-döda stå på andra våningen och vara odödlig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...