Jump to content

Århundrades bugg


Danne
 Share

Recommended Posts

Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... :wub: :wub: :wub::P;):angry::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... :(:alien::ermm::lol:^_^:D:D(w00t)

hade han pistol?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.)

även kallade "påsk-ägg" på svenska...

Gömda hemligheter...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... :huh:;);):angry::angry::angry::angry::angry:

MMMM visst.... jag såg tommy vercetti i polishuset :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...